Besplatni 3d vrtnje bez prijave 2023

  1. Casino Igre Online Sizzling Hot Deluxe: Da biste uspješno dobili ovaj bonus, svakako upotrijebite bonus kod za EINSIN 2.
  2. Izvuceni Bingo Brojevi Veceras - Trošak prijenosa bitcoina blizu je nuli, Bitcoin utor na mreži s besplatnom rotacijom od strane einsina.
  3. Karte Za Poker Broj: Kako sada stoji, Sosin je standardna igra koja će se svidjeti ljudima koji uživaju u ovoj vrsti igre.

Vrijednost karata u mobilnom slotu u hrvatskoj 2023

Slot Bugs Party Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Tada bi na vašem računu trebalo biti novca u roku od nekoliko sekundi, što će vam omogućiti da odmah provedete nekoliko okretaja u svom omiljenom automatu.
Viggoslots Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins
Inin ino je inovativno i učinkovito rješenje za plaćanje koje e razvilo u popularnu bankarku metodu koja E nudi u nekim od najboljih internetkih kockarnica na vijetu.
Zbog toga je igračima nemoguće pobjeći od akcije, jer su sve oči uprte u njih.

Najbolji automati za igranje pali su kasino igrati besplatno

Halcash Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji
Njegova glavna svrha je umnožavanje dobitaka, a s vremenom su programeri igara postali prilično kreativni s ovom vrstom simbola i objavili su mnoge varijacije na različitim slotovima, automat za igre na sreću na mreži za besplatno.
Starburst Casino Recenzija I Iskustva 2024
Postoji širok izbor načina plaćanja koje možete koristiti prilikom nadopunjavanja računa.
Kako Dobiti Las Vegas Casino Bonus Kod 2024

Znakovi pretreniranosti kod početnika- Vježbate li previše?

Fitness Novosti

pretreniranost

Znakovi pretreniranosti kod početnika- Vježbate li previše?

Što je pretreniranost? Laički rečeno do nje dolazi kada svoje tijelo previše opteretite, bilo da se radi o preintenzivnom treningu ili o prevelikom obujmu treninga.

Kod početnika pretreniranost se najčešće događa kod ljudi koji iz sjedilačkog načina života naglo krenu u intenzivan trening- tu možemo govoriti o prečestoj frekvenciji ili predugom trajanju treninga. Vrlo često na ovaj problem nailaze osobe koje imaju unaprijed zacrtan cilj npr. želja za brzim gubitkom kilograma za neki poseban događaj ili za ljeto. Problem kod ovakvog pristupa je upravo u tome što se želi postići previše u prekratkom roku. Često uz sam trening ide i restriktivna dijeta koja dodatno povećava opasnost od pretreniranosti.

pretreniranost

Uslijed prekomjernog vježbanja možete osjetiti loš učinak na vaše raspoloženje i razinu energije, kao i na vaš imunitet. Ono što je posebno opasno kod vježbača u stanju pretreniranosti je visok rizik od ozlijeda i zato slušajte svoje tijelo i reagirajte na vrijeme.

Najčešći simptomi pretreniranosti su:

  • Produžena mišićna bol
  • Gubitak apetita
  • Loš san
  • Razdražljivost
  • Niska razina energije

pretreniranost

 

Kako riješiti problem pretreniranosti?

Ako imate jedan ili više simptoma vrijeme je da stanete na končnicu i prije svega odmorite se. Ovisno o težini i broju simptoma uzmite od 3 dana do 2 tjedna odmora. Spavajte redovito, hranite svoje tijelo kvalitetnim namirnicama i nemojte raditi preveliku restrikciju u kalorijama. Izbjegavajte vježbanje u ekstremnim uvjetima. Ukoliko trenirate na otvorenom po ovim vrućinama adekvatno se obucite, imajte uvijek uz sebe dovoljno vode i vodite računa o tome da smanjite unos kofeina (budući da je diuretik). Postavite si realne ciljeve i rokove u kojima ih je moguće ostvariti. Ukoliko vam treba pomoć oko osmišljavanja plana i programa treniranja možete me naći u Blue Gymu na Kantridi.

Vidimo se!

Vaš trener, Siniša

Siniša Rogić