Besplatni kasino slot

  1. Igrajte Win Blaster Automate Besplatno Bez Registracije: Sada, to ne znači da je jedna žalba ili pozitivan komentar dovoljan da se prođe, posebno smo tražili obrasce zlostavljanja ili lošeg ponašanja.
  2. Novi Casino U Splitu - Osim toga, možete se kladiti na fakultetsku košarku i druge nišne sportove poput kriketa i biciklizma.
  3. Slot Magicious Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Neki mitovi govore o Herculesu, koji je utrku vodio u Olimpiji, a nakon toga odlučio je ponoviti četiri godine kasnije.

Osvojite novac s online kockanje igrajte besplatno 2023

Bet365 Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins
Stranci moraju imati 18 godina da bi pristupili kockarnicama na Malti, dok građani Malte moraju imati 25 godina da bi pristupili malteškim internetskim stranicama.
Supernova Casino Recenzija I Iskustva 2024
Također se kombinira s RNG-om, koji određuje koji se znakovi ispuštaju tijekom rotacije.
Na taj način, EINSIN zahvaljuje i nagrađuje svoje redovne igrače na dugogodišnjem radu.

Besplatni kasino automati za igre na sreću

Kako Koristiti Coinspaid Za Online Casino U Hrvatskoj
Marka je sa sjedištem u Londonu i stoga ima vrlo britanski stil, a prihvaćeni načini plaćanja to odražavaju.
Igrajte Wolf Run Automate Besplatno Bez Registracije
Općenito, sljedeći bonusi poput ovih mogu biti u rasponu podudaranja od 25%, ali opet, svaka će stranica imati svoj plan.
Cashlib Casino Online Recenzija I Bonusi Za Hrvatske Igrače

Tri najčešće pogreške kod treniranja

Fitness Novosti

pogreške kod treniranja

Tri najčešće pogreške kod treniranja

Prva greška koju ljudi čine jest što misle da moraju trenirati svaki dan, po dva sata, te se izmarati do maksimuma za željene rezultate. No, ne krivim ih jer sam siguran da su naišli na takav savjet puno puta preko članaka, interneta i sl. Dapače, ta greška je jako učestala te sam i ja bio žrtva jedne. Nemojte me krivo shvatiti, treniranje prateći navedene savjete će Vam dakako ostvariti vizualne promjene, ali ne i zadugo.

pogreške kod treniranja

OPORAVAK je jedan od najvažnijih faktora kada je u pitanju bildanje mišićnog tkiva, te cjelokupne tjelesne mase! Sa sigurnošću mogu reći da su tri pametno odrađena treninga na tjedan dovoljni da dosegnemo našu željenu estetiku. To je zbog toga što tokom vježbanja stimuliramo određene mišiće, te su manji, slabiji i oštećeni odmah poslije odrađenog treninga, ali nakon pravilnog i pametnog odmora i, naravno, hranjenja, mišić se regenerira veći i jači.

Druga greška je prečesto fokusiranje na “pump” tj. dovođenje krvi u mišić sa visokim ponavljanjima. Opet ponavljam, fokusiranje na pump ima svoje vrijeme i mjesto, ali nam ne bi smio biti glavni pokretač za bildanje snage i mišića. Ovo je možda razočarajuća vijest jer se svatko, sa vremena na vrijeme, voli opažati u ogledalu dok pumpa određeni mišić (muška populacija pogotovo 💪). Pump će nam dati samo privremeni protok krvi u mišić što će mu dati vizualnu iluziju da izgleda veće, ali neće proći dugo dok se “ispuše” i vrati nazad u prvobitno stanje. Stoga, “pump trening” je vrlo prigodan prije subotnjeg izlaska!😉

pogreške kod treniranja

PROGRESIVNO OPTEREĆENJE je broj jedan pokretač mišića i snage. Jeste li ikada vidjeli osobu koja je u stanju podignuti 130 kilograma na bench pressu, a da ima nerazvijena prsa? Ni ja isto. Što jači postajemo, to tijelo zahtjeva veću mišićnu masu da podupre tu snagu. 80% Vašeg treninga bi trebalo biti bazirano na ovoj metodi, to znači da se fokusiramo sa tjedna na tjedan na stavljanje tih bonus 2.5 kilograma na određenu vježbu ili da napravimo to jedno višak ponavljanje. I tek onda se ostalih 20% vremena možemo igrati sa pumpanjem određenih mišića.

Treća greška se dešava u našoj glavi, a to je razmišljanje! Iskreno mislim da je ovo jedan od najvećih izazova sa kojim se borimo kada je u pitanju vježbanje. “Od ponedjeljka krećem!” “Nova godina, novi ja!” Koliko puta smo lagali sami sebe sa ovim rečenicama? U najboljem scenariju, krenemo vježbati, ali odustanemo za mjesec dana. Koji je problem ovdje?

pogreške kod treniranja

STRPLJENJE, imamo manjak strpljenja! Kao što već znamo, neće se ništa desiti preko noći. Svi žele vidjeti vizualne promjene u ogledalu tjedan dana nakon treniranja, ali kada vide da izgledaju isto, drastično im padne motivacija te odustanu zato jer: “Nije vrijedno, predugo traje.” Ajmo pogledali na ovo sa druge perspektive – ne pitamo se svako jutro želimo li oprati zube, već ih operemo jer moramo!

Implementirajmo ovo u naše vježbanje. Mjesec dana ne smijemo propustiti trening! Te kada ostvarimo taj postavljeni cilj, motivacija će nam prirodno skočiti, i prije nego što znamo, početi ćemo uočavati promjene u ogledalu i vježbanje će nam lagano prelaziti u ovisnost, to Vam mogu obećati!

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja i/ili nedoumica u vezi prehrane, treninga, oporavka i sl., slobodno mi se obratite. Možete me naći u Blue Gymu na Belvederu i Kantridi.

Vaš trener, Antonio  

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Kao osnovni alat za učinkovite treninge vam preporučujemo olimpijske šipke i utege, te hexagonalne gumirane bučice, a kao što već dobro znate kupovina kod nas je uvijek najpovoljnija u kompletu! Nudimo vam i nekoliko različitih (profesionalnih i poluprofesionalnih) linija renomiranog proizvođača opreme Impulse. Također, u ponudi imamo brojne modele slobodnih utega, girji i sl.- svakako provjerite!

Svim kupcima poklanjamo besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn!

Podsjećamo i na novitet na našem webshopu!!! Ukoliko ste zadovoljni naručenim proizvodima, napišite kratku recenziju na stranici proizvoda na našem webshopu i pomognite budućim kupcima. Za objavljene recenzije nagradit ćemo vas sa 50 bodova (u protuvrijednosti 50,00 kn)! Njih možete iskoristiti za popust prilikom iduće narudžbe!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.

Antonio Žan