“Brzo“ skoro pa nikada nije riješenje za održavajuće rezultate, međutim, kada se pripremamo za ljeto, photoshoot ili općenito želimo izgledati što bolje za nadolazeći event, postoji par trikova koje možemo implementirati za postići vizualne rezultate. Moram istaknuti da ovo nisu savjeti za zdravo i efikasno mršavljenje, već samo kada smo kratki sa vremenom i želimo izgledati što je bolje moguće u kratkom roku.
1. Smanjiti unos ugljikohidrata!
Ugljikohidrati su makronutrijenti iznimno važni za svakodnevnu funkciju, te dugoročno zdravlje. Glavni su izvor energije u našem tijelu, te se izbacivanjem istih nećemo osjećati energično na dnevnoj bazi kao što se osjećamo sa njima. Ali to je cijena koju moramo platiti želimo li brzo izgubiti par kilograma. Ugljikohidrati zadržavaju vodu u našem tijelu. Kao što već znamo, ogroman udio našeg tijela sadržava vodu, te izbacivanjem ugljikohidrata ćemo izbaciti višak tekućine iz našeg tijela i tako izgubiti par kilograma na vagi. Još jedna loša vijest kod ove metode jest da čim opet počnemo konzumirati ugljikohidrate, izgubljena kilaža će se polako vraćati nazad.
2. Smanjiti unos sodiuma!
Sodium (ili više poznata kao – sol), kao i ugljikohidrati, isto tako privlače vodu u našem organizmu. Male promjene kao što su izbaciti pretjerano soljenje obroka, te općenito koristiti što manje začina u našoj hrani, će nam pomoći da unesemo što manje natrija u tijelo, te spriječiti absorbiranje tekućine u tijelo. Naravno da je loša strana ove metode nedostatak “okusa“ u dnevnom konzumiranju hrane, ali opet, to je cijena koju moramo biti spremni platiti za te kratke rezultate.
3. HIIT cardio!
High intensity interval training, ili takozvani – HIIT, se smatra kao bolja opcija za gubitak masnog tkiva u odnosu na LISS (Low intensity steady state) zato što je intezitet puno veći. Općenito je glavni alat za gubitak kilaže prehrana, ali cardio (pogotovo HIIT cardio) može izuzetno puno pomoći u izbacivanju toksina iz našeg tijela te općenitog “sušenja“ zbog pretjeranog znojenja. Prilikom HIIT-a izmjenjuju se periodi od 30 do 120 sekundi visoko intenzivne aerobne aktivnosti (poput sprinta) nakon čega slijedi 30 do 120 sekundi potpunog (pasivnog) odmora, te ponavljamo postupak pet do osam puta.
Za kraj bih nadodao da je najzdraviji način mršavljenja, te općenitog hranjenja, prehrana bogata mikro i makronutrijentima.
Podsjećamo i na novitet na našem webshopu!!! Ukoliko ste zadovoljni naručenim proizvodima, napišite kratku recenziju na stranici proizvoda na našem webshopu i pomognite budućim kupcima. Za objavljene recenzije nagradit ćemo vas sa 50 bodova (u protuvrijednosti 50,00 kn)! Njih možete iskoristiti za popust prilikom iduće narudžbe!
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.