Kasino slot za novac u hrvatskoj 2023

  1. Slot Kalahari Safari Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Inin 'inin je jednotavan utor u 2 Ininin formatu a zvučnim efektima koji podsjećaju na KLAIČNE automate za igre na sreću.
  2. Izvuceni Bingo Brojevi Veceras - Igralište (5 bubnjeva i 10 linija) postavljeno je u pozadini drevnog dvorca, što nadopunjuje atmosferu.
  3. Kako Dobiti Dogecoin Casino Bonus Kod 2024: Mnogi igrači to ne razumiju i naljute se kad kasino odbije obraditi njihovo povlačenje.

Online kasino slot za novac u hrvatskoj 2023

Bingo 15 Od 90 30 Kolo
Pogledajte našu cjelovitu recenziju casino Inninis, prijavite se za račun i igrajte izravno iz svog preglednika.
Bingo Izvlačenje Zadnje Kolo
Kao što je ranije spomenuto, mora postojati dosljednost i za mobilne uređaje i za stolna računala.
Casino Inninsus sigurnost shvaća vrlo ozbiljno.

Automati za igre bez depozita na internetu 2023

Igrajte Sweet Alchemy Bingo Automate Besplatno Bez Registracije
Zbog toga smo odvojili vrijeme za pregled i usporedbu svih ponuda u zemlji za vas.
Kako Dobiti Inpay Casino Bonus Kod 2024
Kad je Einin objavio ovu novu igru, ni am bio nimalo uzbuđen zbog nje, ali dobivanje beplatnih okretaja za iprobavanje ove nove igre značilo je igrati je beplatno i nitko pri zdravoj pameti to ne bi odbio.
Igrajte The Price Is Right Automate Besplatno Bez Registracije

Zašto raditi zgibove

Fitness Novosti

zgibovi

Zašto raditi zgibove

Zgibovi ili pull ups su vjerojatno jedna od najboljih vježbi za snagu gornjeg dijela tijela. Sam zgib kao vježba nije kompliciran, te ga se izvodi relativno lako, ali je svakako potrebno imati nešto snage za pravilnu izvedbu. Iako su zgibovi jedna od najvažnijih vježbi kao i sklekovi i trbušnjaci, tj. spada među jedne od osnovnih vježbi povlačenja, dosta ljudi ih ne radi. Jedan od glavnih razloga je to što ipak zahtijevaju dosta više snage od bilo koje druge osnovne vježbe s vlastitom težinom tijela. Dosta se ljudi razočara kad vidi da mogu napraviti tek zgib ili dva. Potrebno je ipak nešto više vremena trenirati i postepeno povećavati količinu zgibova, kako bi postali sve jači i bolji u toj vježbi. Nemojte se predati, već krenite u zgibove, jer su rezultati oduševljavajući. Uz staložen i kontinuiran trening brzo možete doći do 15 zgibova u komadu. a da se pritom ni ne umorite.

Zgibove možete raditi vani u street workout parkovima, u fitness centrima na različitim kavezima ili u svom domu pomoću šipki koje se postavljaju između vrata. Jednom kad dođete do određene forme, imajte na umu da postoji pregršt različitih zgibova, tako da toj vježbi nema kraja.

zgibovi

Da bi zgibove podigli na viši nivo, uvijek na sebe možete staviti prsluk s utezima. Svakako pokušajte da vam zgibovi budu sastavni dio treninga. U nastavku pročitajte zašto su zgibovi odlični, i zašto bi trebali biti sastavni dio vašeg svakodnevnog treninga.

 

1. Jačaju mišiće leđa

Zgibovi su jedna od najučinkovitijih vježbi za jačanje mišića leđa. Zgibovi rade na sljedećim mišićima leđa:

Latissimus dorsi: najveći mišić gornjeg dijela leđa koji se proteže od srednjeg dijela leđa do ispod pazuha i lopatice.

Trapezius: smješten od vašeg vrata prema ramenima.

Infraspinatus: pomaže kod ekstenzije ramena i nalazi se na lopatici.

 

2. Jačaju mišiće ruke i ramena

Zgibovi također jačaju mišiće ruku i ramena. Redovitim izvođenjem zgibova izgradit ćete podlaktice i ramena. Ako želite poboljšati svoju snagu i mišićnu masu na tim područjima, trebali biste ih redovito izvoditi.

zgibovi

 

3. Poboljšavaju snagu gripa

Zgibovi također pomažu poboljšati snagu gripa ili hvata. Snaga gripa važna je ako dižete utege.

Također može poboljšati performanse u mnogim sportovima poput golfa, tenisa, penjanja na stijene i slično…

 

4. Poboljšavaju ukupnu snagu tijela i razinu kondicije

Trening snage ili otpora može vam povećati ukupnu razinu kondicije. Kada izvodite povlačenje, pokretom podižete cijelu tjelesnu masu. To može uvelike poboljšati tjelesnu snagu, pa čak i zdravlje. Trenirajte snagu vježbama poput zgibova dva do tri puta tjedno za najbolje rezultate.

zgibovi

 

5. Poboljšavaju tjelesno zdravlje

Trening snage ili otpora vježbama poput zgibova također može poboljšati vaše cjelokupno tjelesno zdravlje. Također može pomoći u smanjenju krvnog tlaka u mirovanju i može smanjiti bolove u leđima i nelagodu povezane s artritisom i fibromialgijom.

 

6. Zgibovi su izazov za mišiće

Zgibovi su izazovna vježba treninga snage. Izazov mišića pomoću teških poteza može poboljšati i ukupnu razinu kondicije. Ako prije niste radili zgibove, njihovo dodavanje u vašu rutinu može poboljšati koliko se osjećate i izgledate snažno.

Pokušajte kombinirati zgibove s drugim vježbama za gornji dio tijela, poput sklekova, kako biste zaokružili svoju rutinu. Ovu rutinu možete raditi dva do tri puta tjedno. Uvijek dopustite jedan dan između treninga snage kako bi se mišići oporavili.

 

Autor: Andrej Gudac  

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Vratila i šipke za zgibove, kao i ostalu opremu za trening možete nabaviti na našem webshopu!

Svim kupcima poklanjamo besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn!

Podsjećamo i na novitet na našem webshopu!!! Ukoliko ste zadovoljni naručenim proizvodima, napišite kratku recenziju na stranici proizvoda na našem webshopu i pomognite budućim kupcima. Za objavljene recenzije nagradit ćemo vas sa 50 bodova (u protuvrijednosti 50,00 kn)! Njih možete iskoristiti za popust prilikom iduće narudžbe!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.