Automati igraju za pravi novac online 2023

  1. Slot Rock The Cash Bar Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Mastercard, Skrill, Neteller, Ripple, Litecoin, Bitcoin, Zimpler, Trustly, ecoPayz, Ethereum i mnoge druge opcije.
  2. Rizk Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins - Isplate se razlikuju od jedne verzije blackjacka do druge, a iako je klasični Blackjack i dalje jedan od najpopularnijih, nekoliko modernih verzija postalo je dostupno u najboljim internetskim kockarnicama.
  3. Vegas Casino Isplata I Registracija: Casino Gods upravlja tvrtka Genesis Global Ltd.

Igrati rulet I kasino 2023

Kako Dobiti Nomini Casino Bonus Kod 2024
Svi oni nude 10 besplatnih okretaja s različitim značajkama kao što su dodatni divlji simboli, složene ikone i još mnogo toga.
Slot Aztec Glory Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
To je relativno lako, jer legitimni kockarnice obično imaju gore navedene informacije na svojim internetskim stranicama.
Dobijte progresivni jackpot nakon klađenja maksimalne oklade.

Novi poker vjerojatnost 2023

Igrajte Wild Vegas Automate Besplatno Bez Registracije
Prije svega, ne morate preuzeti aplikaciju da biste to učinili.
Najbolja Coinspaid Kasina 2024
Međutim, To pokazuje da su to dalekosežne vještine koje se protežu na kvalitetne imerzivne video utore.
Mozzart Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins

Trening za oblikovane noge i čvrstu stražnjicu

Fitness Novosti

body pump

Trening za oblikovane noge i čvrstu stražnjicu

Možemo se složiti da je skrivena želja svake žene lijepo oblikovana stražnjica i čvrste noge. U sljedećem treningu predstavljeno je 5 vježbi koje vam mogu pomoći da postignete željeni rezultat.

Ispod svake vježbe je broj ponavljanja i broj serija za svaku vježbu posebno. Izvodite ponavljanja bez pauze između serija, a između serija napravite pauzu od 1-2 minute.

 

Rekviziti:

 

1. VJEŽBA: PODIZANJE KUKOVA S ABDUCIJOM

Za bolji učinak vježbe stavite elastičnu traku preko koljena. Stavite teret na bokove i lezite na jastuk na leđima. Stopala trebaju biti u dodiru s tlom u širini kukova, koljena savijena pod kutom od oko 90°. Vježbu izvodite podižući stražnjicu u položaj u kojem su zglobovi koljena, kuka i ramena usklađeni. Gurnite pupak u smjeru kralježnice i izvršite abdukciju kuka i vratite se u početni položaj.

body pump

PONAVLJANJA: 20x

SERIJE: 3-4x

 

2. VJEŽBA: LATERALNO HODANJE

Stavite elastičnu traku preko koljena i uteg na ramena. Postavite se u čučanj položaj s nogama na liniji kukova ili šire i usmjerenim ravno ili blago prema van, s koljenima pod kutom od 90°. Vježbu izvodite čučeći lijevo i desno.

body pump

PONAVLJANJA: 20x (10x po strani)

SERIJE: 3-4x

 

3. VJEŽBA: JEDNONOŽNO MRTVO DIZANJE

Stavite elastičnu traku preko koljena. Uteg držite ispruženih ruku ispred sebe u liniji bedara. Postavite se tako da vam stopala budu u širini ramena. Vježbu izvodite spuštanjem stražnjice u smjeru dolje i natrag, lagano savijte aktivnu nogu i spustite trup u smjeru naprijed, te se vratite u početni položaj. Pazite da imate ravna leđa cijelo vrijeme.

deadlift

PONAVLJANJA: 20x (10x svaka noga)

SERIJE: 3-4x

 

4. VJEŽBA: ISKORAK UNATRAG

Stavite uteg na ramena. Zakoračite na jastuk s stopalima u širini kukova, koljenima blago savijenim, a vratom u produžetku trupa. Izvedite vježbu tako što ćete napraviti iskorak unatrag, spustiti stražnjicu u smjeru dolje i natrag do kuta od oko 90° u koljenu prednje noge i vratiti se u početni položaj.

body pump

PONAVLJANJA: 20x (10x svaka noga)

SERIJE: 3-4x

 

5. VJEŽBA: LATERALNI ISKORAK

Stavite uteg na ramena i postavite se sa stopalima širim od kukova i usmjerite ih prema van. Vježbu izvodite tako da stražnjicu spustite ulijevo u smjeru prema dolje i natrag do kuta od oko 90° i pređete u čučanj udesno.

body pump iskorak

PONAVLJANJA: 20x (10x svaka noga)

SERIJE: 3-4x

 

Izvor: www.trening.si