Razvijte deltoide pomoću ove jedinstvene vježbe – Sprinter

Fitness Novosti

Razvijte deltoide pomoću ove jedinstvene vježbe – Sprinter

Michael JohnsonU ljeto 1996. godine, svi su gledali Olimpijske igre u Atlanti, a pozornost mnogih privlačio je Michael Johnson. Svjetski rekorder sa neobičnim stilom trčanja i zlatnim Nike tenisicama pobijedio je u utrkama na 200 i 400 metara, sa prednošću kojom danas najčešće Usain Bolt pobjeđuje svoje konkurente. Uz to što je bio sprinterski fenomen, Johnson je imao i iznimnu muskulaturu – onakvu kakvu danas možete vidjeti na muškim Physique natjecanjima.

Prilikom svake usporene snimke njegovih sprinteva, ono što je privlačilo pažnju više i od njegovih zlatnih sprinterica bila su njegova ramena. Veliki, obli deltoidi, čija su se vlakna isticala prilikom svakog zamaha ruku. Djelovalo je kao da pobjeđuje pobjednike uz pomoć dodatnog rada ramenima.

Johnson nije bio sportaš specijaliziran u bodybuilding treninzima, no imao je razvijena ramena koja bi kod svakog bodybuildera izazvala poštovanje. Sprinter vježba je vrlo vjerojatno nastala pod utjecajem gledanja sprintera u akciji.

 

Kako izvoditi ovu vježbu

Uzmite par bučica težine koju inače koristite za prednja dizanja ili lateralna dizanja. Savijte se u kukovima držeći leđa uspravnim, dok vam torzo ne bude pod kutem od otprilike 45 stupnjeva u odnosu na pod. Podignite jednu bučicu ispred sebe, lakat usmjeren prema podu, a drugu istovremeno dižite iza sebe. Zatim napravite kontrolirani zamah bučicama dok vam ruke ne zamijene mjesta (prednja dolazi iza, a stražnja naprijed). Držite laktove blago svijenima i ne opirite se okretnom momentu koji ćete osjetiti prilikom svakog zamaha.

Sprinter2

Radije iskoristite tu silu kako biste podigli bučice više. Ponavljajte pokrete dok ne postignete ciljani broj ponavljanja – jedno ponavljanje je kompletan pokret koji uključuje zamah naprijed i nazad s obje ruke. Sprinter odlično aktivira prednju i stražnju glavu deltoida, a u kombinaciji sa lateralnim podizanjima i potiscima može biti kompletan trening ramena. Stoga, bučice u ruke i razvijte deltoide!

Za ovu vježbu su idealne naše hexagonalne gumirane bučice u težinama od 2,5 pa sve do 40 kg:

40

 

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor: Muscle & Fitness

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo i Komplet heksagonalnih gumiranih bučica 2,5-30 kg, a slobodno provjerite i našu kompletnu ponudu jednoručnih utega, kao i Olimpijsku mušku power šipku 1500 lb, 216 PSINordicTrack Elite 2500 traku za trčanje i Crossfit Starter komplet.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Blue Gym
Latest posts by Blue Gym (see all)