Novi blackjack online kasino 2023

  1. Baleto Casino Recenzija I Iskustva 2024: Osim toga, internetska stranica je jednostavna za navigaciju i ima jednostavan postupak registracije.
  2. Igrajte Multifly Automate Besplatno Bez Registracije - Razlika je u nagradama, jer su se natjecatelji koji su se kvalificirali mogli odlučiti za 32-inčni televizor s LED pozadinskim osvjetljenjem, Innin4 ili Inninin 5 64 Inninin.
  3. Slot Extremely Hot Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Kada se igra u Ninsu, igra započinje, kao i u drugim sličnim igrama, tako da se igračima i djelitelju podijeli po jedna karta licem prema gore.

Elektronički poker u hrvatskoj 3d kasino

Multibanco Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji
Dok biste udvostručili gubitke s Martingaleom, to biste učinili na dobitcima s strategijom za tinejdžere.
Besplatne Igre Slot
Ali usredotočio sam se na aplikacije u kojima možete zaraditi igrajući igre.
Ako kliknete na jasnu sliku da biste odabrali poklon, on vam može dati trenutnu nagradu.

Rulet s kasino dilerom uz bonus 2023

Slot Blood Suckers Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Postoje izvrsne značajke koje mogu pomoći u igranju.
Slot King Kong Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Možete ga jednostavno fotografirati s telefona i prenijeti izravno putem aplikacije.
Igrajte Midas Golden Touch Automate Besplatno Bez Registracije

Popijte šalicu kave za uspješan trening!

Fitness Novosti

Popijte šalicu kave za uspješan trening!

kava-kofein-salica11Za mnoge je kava dio svakodnevnog jutarnjeg rituala nakon ustajanja. Već sam njen miris koji širi oko sebe, stvara jednu posebnu ugodnu atmosferu. Međutim, kava je puno više od običnog toplog napitka, a ima i dobre izglede da postane fitnes piće.
KAVA U TERETANI

man-drinking-coffeeDa li kava može povećati tvoje sposobnosti? Da, jer kava djeluje osvježavajuće i razvija želju za aktivnoću i kretanjem. Prisutni kofein usporava kratkotrajno razgradnju hormona adrenalina, noradrenalina i dopamina. To znači da si ti onda psihički i fizički naštelan za djelovanje. U jednoj studiji se pokazalo da su sportsši mogli značajno povećati svoje rezultate nakon uživanja u kavi. Ona preko živčanog sistema pojačano aktivira mišiće. Naravno, nemojte se zaletit pa pomisliti da ćete odmah nakon jedne šačice kave moći odmah dodati još po jedan uteg sa svake strane. Kava jednostavno pozitivno utjeće na trening, a samim time dugoročno i na razvoj muskulature.
ŠALICA KAVE PRIJE AEROBNOG TRENINGA

Sigurno se pitate što je sa sportovima u kojima je potrebna izdržljivost? Tu također studije pokazuju iste rezultate. Svi oni hormoni koje smo gore spomenuli pokreću izgaranje masnih naslaga u tijelu. Na taj način automatski mišići koriste masne naslage kao gorivo za njihov rad. Na taj se način čuvajurezerve šećera u mišićima što je izuzetno bitno jer na taj način možeš svoj trening duže vremena održavati na željenom nivou. Tvoje rezerve šećera u mišićima su jako ograničene, ali tvoje energetske rezerve u masnim stanicama su gotovo neiscrpne. Uživanje u kavi preusmjeruje tvoje energetsko snabdjevanje i to tako da smanjuje korištenje ugljikohidratnih izvora i povećava snabdjevanje iz masnih stanica. Na taj način kava može značajno povećati tvoje uspjehe u sportovima izdržljivosti. Pored toga, ona te čini budnim jer blokira hormon adenosin koji te čini umornim.
UZ SVAKU KAVU DODATNO I ČAŠA VODE

97561567cf80543093572e613b455772 content medium

Da li uz kavu trebaš popiti i čašu vode? To je prepušteno tebi na volju. To da kava dehidrira tijelo je u stvari samo jedan stari mit. Ona jedino kratkotrajno povećava funkciju filitriranja kod tvojih bubrega što ima za posljedicu da ćeš onda ubrzo morati na zahod, ali se kratkotrajni gubitak tekućine brzo uravnotežuje sam od sebe.

 

 ZANIMLJIVOST ZA KRAJ

Jeste li znali da kava može povećati vaše sposobnosti regeneracije? Kofein koji sadrži kava ubrzava uskladištavanje nedostajućih rezervi šećera u mišićima koje se tokom treninga iskorištavaju. Te naše rezerve u mišićima se jače prazne pri jačim opterećenjima u treningu. Kod uzimanja 6mg kofeina po tjelesnoj težini povećava se brzina uskladištavanja do 66%. Međutim da bi se ta količina kofeina unijela u tijelo neophodno je popiti šest šalica kave što onda više nije nikakvo zadovoljstvo – čast izuzecima! Manje doze kofeina djeluju također zadovoljavajuće pozitivno na proces oporavljanja od treninga ili teškog rada. Neki predlažu da je jedna kava prije treninga dobar dodatak za stimulaciju pri vježbanju.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!