Besplatni kasino slot

  1. Igrajte Win Blaster Automate Besplatno Bez Registracije: Sada, to ne znači da je jedna žalba ili pozitivan komentar dovoljan da se prođe, posebno smo tražili obrasce zlostavljanja ili lošeg ponašanja.
  2. Novi Casino U Splitu - Osim toga, možete se kladiti na fakultetsku košarku i druge nišne sportove poput kriketa i biciklizma.
  3. Slot Magicious Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Neki mitovi govore o Herculesu, koji je utrku vodio u Olimpiji, a nakon toga odlučio je ponoviti četiri godine kasnije.

Osvojite novac s online kockanje igrajte besplatno 2023

Bet365 Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins
Stranci moraju imati 18 godina da bi pristupili kockarnicama na Malti, dok građani Malte moraju imati 25 godina da bi pristupili malteškim internetskim stranicama.
Supernova Casino Recenzija I Iskustva 2024
Također se kombinira s RNG-om, koji određuje koji se znakovi ispuštaju tijekom rotacije.
Na taj način, EINSIN zahvaljuje i nagrađuje svoje redovne igrače na dugogodišnjem radu.

Besplatni kasino automati za igre na sreću

Kako Koristiti Coinspaid Za Online Casino U Hrvatskoj
Marka je sa sjedištem u Londonu i stoga ima vrlo britanski stil, a prihvaćeni načini plaćanja to odražavaju.
Igrajte Wolf Run Automate Besplatno Bez Registracije
Općenito, sljedeći bonusi poput ovih mogu biti u rasponu podudaranja od 25%, ali opet, svaka će stranica imati svoj plan.
Cashlib Casino Online Recenzija I Bonusi Za Hrvatske Igrače

Pet najgorih obroka prije treninga

Fitness Novosti

Pet najgorih obroka prije treninga

Što jedete prije treninga? Solidna količina energije je ključna, no konzumiranje pogrešne hrane prekratko prije treninga može nanijeti štetu vašem tijelu i zaista sabotirati vaš trening. Pogrešna hrana prije vježbanja može vas učiniti letargičnima, srušiti vaš sistem ili uzrokovati bolne grčeve. I trening na prazan želudac može uzrokovati isto.

Zato nemojte osuditi svoj trening na propast prije nego što je uopće počeo. Donosimo pet najgorih opcija, te pojašnjavamo zašto biste ih trebali izbjegavati.

 

 

 

 

 

Obrok koji će vam jako povisiti šećer

Osjećate popodnevni pad energije i nadate se da će ta čokoladna krafna, koja stoji na vašem stolu od jutra, biti ono što će vas pogurati sve do posljednjeg ponavljanja. No, u stvarnosti, ona će učiniti potpuno suprotno. Bilo što toliko slatko i bogato rafiniranim ugljikohidratima će vam naglo povisiti razinu šećera u krvi, i uzrokovati pad energije usred treninga.

 

 

 

Brza hrana – fast food

Možda i niste namjeravali trenirati nakon obilnog hamburgera, no dok vam opterećuje želudac poput cigle, očajnički ga želite potrošiti treningom. Nažalost, obroci s visokim udjelom masnoća satima će preokupirati vaš želudac i bitno vas usporiti. Velike količine krvi ići će prema želucu kako bi potpomogle probavu, što znači da će vam je nedostajati u mišićima gdje vam je najpotrebnija za vrijeme treninga.

 

 

 

Prazan želudac

Mislite da će trčanje na rubu gladi sagorijeti gomilu neželjenih masnoća? Naivni ste, jedino što ćete postići je da ćete se osjećati grozno tijekom treninga. Naporan trening na prazan želudac izvući će glikogen iz vaših mišića, zbog čega će se brže umarati. Čak i neki sitniji obrok poput neke voćke ili malo jogurta, dati će potreban poticaj vašem tijelu.

 

 

 

Energetski napitci

Ovo baš i nije najjednostavniji slučaj jer su mnoga istraživanja pokazala da malo kafeina prije treninga može poboljšati vašu izvedbu. Problem je u tome što energetska pića najčešće sadrže enormne količine šećera koje mogu dovesti do naglog pada energije usred treninga. Osim toga, visoki udio kafeina može vam smanjiti količinu sna i uvesti vas u začarani krug. Jer, kad ne spavate dovoljno, pate i vaši treninzi i prehrana.

 

 

Koktel od sirovih jaja

Svi smo gledali Rockyja, u kojem ovaj imaginarni lik u treningu započinje dan čašom punom sirovih jaja. I dok doza proteina prije treninga može pomoći pri izgradnji mišićne mase, postoje puno bolji načini od nimalo ukusnog napitka (koji vam može priuštiti i salmonelu).

Puno bolja opcija biti će grčki jogurt ili svježi sir u paru sa zdravim ugljikohidratima, poput voća – ili manji proteinski napitak (200 do 300 kalorija) 45 minuta prije nego se počnete znojiti.

 

Priredio: Franjo Maričić, Blue Gym

Izvor: Men’s Fitness

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo NordicTrack T11.5 traku za trčanje, Profesionalnu girju – Kettlebell Pro Competition 20 kg, SKLZ Passing Arcs – barijere za nogomet, SKLZ Speedsac – brzinsku vreću za povlačenje i Kombiniranu olimpijsku klupu Impulse IFOB.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.