Igrajte licencirana kasino

  1. Snatch Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji: U slučaju da bilo koji od konja na koje se kladi pobijedi s visokim koeficijentom, tada možete očekivati pristojnu dobit.
  2. Multibanco Casino Isplata I Registracija - Ova značajka omogućuje vam primanje dodatnih plaćanja.
  3. Igrajte Thundercats Automate Besplatno Bez Registracije: Bit će vam drago čuti da je 888, godine jedan od najcjenjenijih i najpouzdanijih internetskih kockarnica dostupnih Kanađanima.

Slot na hrvatskom igrati 2023

Bpay Casino Uzmite 200 Eur Bonusa I 100 Free Spins
Ako uspiju, igrači dobivaju nagradu u obliku odgovarajuće isplate, ovisno o tome koje su simbole pokupili.
Jackpot Zadnji Rezultati
Promjene u Pravilima kockanja na mreži također igraju ulogu u načinu na koji casino može raditi, takve su stvarnosti poslovanja, iako moramo navesti da se bilo kakve velike promjene događaju vrlo rijetko.
Not as many online casinos feature live dealer craps as live blackjack, roulette, or baccarat.

Igrajte vrhunski slot u hrvatskoj 2023

Igrajte Freispiele Ohne Einzahlung Automate Besplatno Bez Registracije
Uz to, Casino ima tim koji stvara i šalje posebne bonus ponude izravno u vašu pristiglu poštu, pa pripazite.
Provjera Dobitaka Bingo
Osim toga, pobrinut ćemo se da kockarnicama pružimo najbolje načine plaćanja koji su raznoliki i fleksibilni.
Betitall Casino Online Recenzija I Bonusi Za Hrvatske Igrače

Osnovna pravila prehrane

Fitness Novosti

Osnovna pravila prehrane

prehrana1Jedan od najvažnijih i najopširnijih aspekata fitnessa je pravilna prehrana. Stručnjaci često kažu: “80% prehrana, 19% trening i 1% talent.” što znači da moramo usavršiti naš način prehrane da možemo postići maksimum u treningu. Slijedeće točke prikazuju osnovna pravila prehrane kod sportaša.

 1) Više obroka dnevno ( 4-5 )

Obroci trebaju biti raspoređeni  preko cijelog dana, po mogućnosti u pravilnim vremenskim razmacima ( svaka 3-4 sata ). Obavezno je prvi obrok imati odmah nakon ustajanja.

2) U svakom obroku trebaju biti zastupljena sva tri makronutrijenta :

            – bjelančevine

– ugljikohidrati

– masti

3) Najbolji izvori bjelančevina su :

– bijelo meso ( pileća prsa, pureća prsa )

– crveno meso ( manjemasna govedina, junetina, konjetina )

– riba ( sva bijela riba, tuna )

– jaja ( konzumirati bjelanjak i žumanjak u omjeru 2:1 )

– mlijeko i mliječni proizvodi ( birati one sa malo masti )

– soja

– proteinski dodaci u obliku aminokiselina, gotovih napitaka, proteinskih barova ili     praškova

4) Najbolji izvori ugljikohidrata su :

– riža

– tjestenina

– punovrijedni kruh

– krumpir

– zob

– sve vrste žitarica

– povrće

prehrana-voćepovrće

– voće

5) Najbolji izvori masti su :

– maslinovo ulje

– laneno ulje

– bučino ulje

– orah, badem lješnjak

6) U pripremi obroka izbjegavati upotrebu različitih umaka koji su bogati zasićenim masnoćama, šećerima i soli. Namirnice pripremati na što prirodniji način, meso peći na roštilju, teflonskoj tavi ili u pećnici sa što manje ili bez ulja. Ugljikohidrate kuhati sa upotrebom  prirodnih začina i aroma dok masti koristiti samo kao prilog već pripremljenoj hrani odnosno ne koristiti kod kuhanja.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Michael Ban