Blackjack na hrvatskom kartaška igra 2023

  1. Hipay Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji: Sve započinje kada učitate svoju bonus igru ili nagradnu igru.
  2. Kako Dobiti Fairspin Casino Bonus Kod 2024 - Nema smisla dobivati sjajne bonuse u kasinu ako je sam kasino loš, ali to nije problem u Ainsu.
  3. Klarna Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji: Oni nude razne igre, od poznatih i šarenih internetskih pokera do klasičnih društvenih igara pritiskom na gumb.

Besplatne kasino igre s kockanje online

Gamebeat Slot Igre Igrajte Besplatno
Ako trebate odlučiti želite li igrati originalno ili poklon izdanje, preporuka se jasno odnosi na automat za igre na sreću u Rusiji.
Igrajte Mysterious Egypt Automate Besplatno Bez Registracije
Mnogi su njihovi naslovi neki od najnovijih video utora, za koje znamo da se većini naših igrača jako sviđa.
Casino Inninsus također nudi široku paletu Slingos i scratch kartica.

Licencirana kasino 25 besplatno spin bez depozita

Rulet Igra Online
Međutim, to nije najbolji dio.
Igrajte Pirate Kingdom Megaways Automate Besplatno Bez Registracije
Još u svibnju organizacija je uvela nova pravila za provjeru dobi i identiteta koja su zahtijevala od korisnika da potvrde svoj račun odmah nakon registracije.
Mega Moolah Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji

Ciljano gubljenje kilograma

Fitness Novosti

Ciljano gubljenje kilograma

happy-fitness-girl 75d2d6aaf6cbc73cbf41d97e2e48cf7fProblem s prekomjernom tjelesnom masom imaju osobe koje se pogrešno hrane (unose previše kalorija ili koriste krive namirnice) te se premalo kreću što pridonosi usporenoj izmjeni tvari pa se suvišne kalorije skladište kao masnoća u tijelu.

Osobe koje žele smanjiti svoju tjelesnu masu moraju imati na umu da to nije moguće postići u kratkom vremenu jer nakon određenih kratkotrajnih dijeta uz masnoću gubi se i mišićno tkivo ali i mnogo vode tako da su ljudi skloni povratku na prijašnju težinu nakon završetka dijete.

Kratkotrajne dijete također mogu biti opasne sa medicinskog stajališta radi nedovoljnog unosa potrebnih tvari u organizam. Umjesto kratkotrajnih dijeta trebalo bi si odrediti jedan duži vremenski period s realnim cilj (npr. skinuti cca 0,5kg – 1kg tjedno).

Najprije je potrebno promijeniti prehrambene navike i umjesto čokolada i keksa više koristiti voće i povrće. Za razliku od slatkiša povrće ima puno manje kalorija, a uz to sadrži puno vitamina, elemenata u tragovima i balastnih tvari. Bilo bi poželjno izbaciti i industrijski šećer. Ukoliko želimo smršavjeti potrebno je u organizam unositi manje kalorija nego mu je to potrebno tijekom dana tako da će tijelo biti prisiljeno posezati za zalihama masnoće kako bi iz nje dobilo određenu količinu energije koju nismo unijeli u organizam. Ako dnevno unosimo 500 do 1000 kalorija manje u organizam ili tu količinu kalorija potrošimo za vrijeme bavljenja tjelesnom aktivnošću kroz vremenski period od tjedan dana dolazimo do brojke od 3500 – 7000 kalorija manje u organizmu, a 3500 kalorija jednako je 500 grama tjelesne masnoće. Ukoliko nastavite sa takvim unosom kalorija i tjelovježbom uspješno ćete smanjiti tjelesnu masu bez opasnosti po zdravlje.

Bitno je držati se uravnotežene prehrane koja sadrži približno: 60% ugljikohidrata, 15 – 20% proteina i 20 – 25% masti. Pri laganom i dugom trčanju troši se približno 500 kilokalorija po satu a pri brzom, dugom trčanju i do 1000.

Edin Jusufagić, prof., trener Blue-Gym Kantrida

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!