Kasino slot za novac u hrvatskoj 2023

  1. Slot Kalahari Safari Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Inin 'inin je jednotavan utor u 2 Ininin formatu a zvučnim efektima koji podsjećaju na KLAIČNE automate za igre na sreću.
  2. Izvuceni Bingo Brojevi Veceras - Igralište (5 bubnjeva i 10 linija) postavljeno je u pozadini drevnog dvorca, što nadopunjuje atmosferu.
  3. Kako Dobiti Dogecoin Casino Bonus Kod 2024: Mnogi igrači to ne razumiju i naljute se kad kasino odbije obraditi njihovo povlačenje.

Online kasino slot za novac u hrvatskoj 2023

Bingo 15 Od 90 30 Kolo
Pogledajte našu cjelovitu recenziju casino Inninis, prijavite se za račun i igrajte izravno iz svog preglednika.
Bingo Izvlačenje Zadnje Kolo
Kao što je ranije spomenuto, mora postojati dosljednost i za mobilne uređaje i za stolna računala.
Casino Inninsus sigurnost shvaća vrlo ozbiljno.

Automati za igre bez depozita na internetu 2023

Igrajte Sweet Alchemy Bingo Automate Besplatno Bez Registracije
Zbog toga smo odvojili vrijeme za pregled i usporedbu svih ponuda u zemlji za vas.
Kako Dobiti Inpay Casino Bonus Kod 2024
Kad je Einin objavio ovu novu igru, ni am bio nimalo uzbuđen zbog nje, ali dobivanje beplatnih okretaja za iprobavanje ove nove igre značilo je igrati je beplatno i nitko pri zdravoj pameti to ne bi odbio.
Igrajte The Price Is Right Automate Besplatno Bez Registracije

Brži oporavak mišića – šest prijedloga

Fitness Novosti

Brži oporavak mišića – šest prijedloga

Ovog puta vam donosimo šest prijedloga koji će vam pomoći da ubrzate oporavak mišića i što prije se vratite intenzivnim treninzima.

 

Ponoćna užina

Ukoliko vas svakodnevne obveze prisiljavaju na treninge u kasnijem terminu, može biti teško pronaći vrijeme za konzumaciju potrebnog “goriva”. Kasniji obroci mogu zapravo biti i dobri. Istraživači sa Medicinskog centra Sveučilišta u Maastrichtu u Nizozemskoj su otkrili da konzumacija proteina prije odlaska na spavanje povećava razinu aminokiselina i sintezu proteina za 22%, što će pospješiti oporavak preko noći. No ipak preporučamo proteinski shake, a ne goveđi odrezak, kako biste izbjegli eventualne bolove u želucu.

oporavak-misica2

 

Ne pauzirajte

Ukoliko još uvijek osjećate posljedice posljednjeg treninga nemojte to odmah iskoristiti kao izgovor za preskakanje treninga, možete odraditi i jedan lakši, manje intenzivan trening. Studije sa Sveučilišta u Glasgowu pokazale su da dani aktivnog odmora poboljšavaju cirkulaciju i smanjuju koncentraciju mliječne kiseline u mišićima. Izmjenjujte intenzivne i lakše treninge kako biste konstantno napredovali.

 

Plivanje

Sprintanje do frižidera tijekom TV reklama se ne računa kao aktivni odmor. Zamijenite kauč ili fotelju sa kupaćim kostimom i zaputite se do bazena. Studija objavljena u International Journal of Sports Medicine pokazala je da su sportaši koji su koristili plivanje kao oblik aktivnog odmora zabilježili 14% bolju izvedbu prilikom idućeg treninga. Podvodni pritisak smanjuje upale tkiva, što će vam olakšati povratak squat racku.

muscle-recovery3

 

Masaža

Ukoliko nakon treninga hodate u maniri Johna Waynea, onda se svakako trebate opustiti. Sportska masaža vam pomaže ne samo u opuštanju već i može pomoći u saniranju manjih ozljeda tkiva, budući da smanjuje krutost i povećava cirkulaciju, te ubrzava oporavak. Studija provedena na Sveučilištu McMaster je pokazala da je samo deset minuta dovoljno da smanji upale i poveća razinu kisika kojeg apsorbiraju mišići.

 

Kompresija

Ukoliko mislite da je likra rezervirana samo za dame, razmislite ponovno. Studija objavljena u Journal of Strength and Conditioning je pokazala da nošenje kompresijske odjeće još sat vremena nakon treninga pomaže u prevenciji bolova u mišićima, kao i u poboljšanju izvedbe prilikom slijedećeg treninga.

Vruće-hladno

Zaboravite na ledene kupke i smrzavanje, kontrastne temperature su najbolji način za poboljšanje oporavka (tako navodi Journal of Science and Cycling). Pokušajte stajati ispod hladnog tuša (oko 12° C) jednu minutu, a zatim na tri minute povećajte temperaturu (na 40-ak °C). Ponovite ovo četiri puta. Topla voda će pomoći da vam se mišići opuste i izbace mliječnu kiselinu. Samo vodite računa da završite ciklus sa hladnom vodom kako biste smanjili eventualne upale i bolove i pripremite topli ručnik.

shower

 

Priredio: Franjo Maričić

Video: Igor Pavlić

Izvor: Men’s Health

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Olimpijsku mušku power šipku 1500 lb, 216 PSI, Kombiniranu olimpijsku klupu IFOFB, Grid foam roller i Masažni grid roller 67 x 14 cm.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.