Kockanje za android online 2023

  1. Germanija Casino Online Recenzija I Bonusi Za Hrvatske Igrače: Čini se prilično dosadnim jer smo dosadni, posebno igre koje se temelje na obrnutom položaju, pa se puno više fokusira na drugačije i puno preciznije od većine ostalih.
  2. Igrajte Fluffy Favourites Automate Besplatno Bez Registracije - Međutim, nemojte brzo suditi, osim ako ga ne igrate za pravi novac.
  3. Btc Casino Isplata I Registracija: Stvarni dizajn pokazuje puno crvene i zlatne boje, dok pozadina izgleda kao unutrašnjost hrama, s puno zlata u cijelom.

Online najbolji virtualni poker u hrvatskom kasinu 2023

Slot Book Of Rebirth Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
I što je veća mreža kroz koju je igra povezana, to brže raste, ponekad gotovo eksplozivnim tempom.
što Je Kockanje
Obično je lako uhvatiti se na blefu i na kraju potrošiti svoj bankroll.
Međutim, priču je nakratko prekinulo Ministarstvo unutarnjih poslova Novog Zelanda, koje je pokrenulo istragu pod pritiskom lobističke skupine za kockanje.

Blackjack stranice za igranje karata 2023

Slot Action Money Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Platforma za mobilno kockanje također omogućuje igračima da odaberu igre na temelju svog softvera.
Slot Money Heat Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Sjajna stvar kod trenera je što imate strategiju pomoći koja pomaže.
Kako Koristiti Pay4fun Za Online Casino U Hrvatskoj

10-minutni triceps trening

Fitness Novosti

10-minutni triceps trening

Je li moguće iscrpiti određeni dio tijela u samo deset minuta? Naravno, ukoliko tih deset minuta odradite dovoljno intenzivno. Tabata treninzi su sve popularniji u svijetu fitnessa zbog toga što pružaju izvanredni osjećaj, tzv. “pump”, a istovremeno poboljšavaju snagu i tjelesnu kompoziciju.

Ovaj trening je poput Tabatinog mlađeg, robustnijeg brata.

Tabata od vas traži osam radnih segmenata u trajanju od 20 sekundi, uz 10 sekundi odmora nakon svakog radnog segmenta. Ograničeno vrijeme odmora ne dozvoljava kompletno rješavanje nusproizvoda, ali omogućuje djelomično obnavljanje zaliha eksplozivne energije, poznatije kao fosfagen. No fosfagenu, koji se sastoji od adenozin trifosfata (ATP) i kreatin fosfata (CP), je potrebno 15 do 25 sekundi da se obnovi, čak i ako se nikad ne vraća na razinu na kojoj je bio prije vašeg prvog ponavljanja.

U ovom treningu radit ćemo u segmentima od 30 sekundi, koristeći težinu s kojom možete napraviti 10 do 15 ponavljanja. Odmarat ćete također 30 sekundi, a ne standardnih 10 kao kod Tabate, kako bi se fosfagen bolje obnovio i omogućio vam kvalitetniju izvedbu najtežih ponavljanja.

Zbog korištenih težina, otkaz je neizbježan – i to je dobra stvar. Čak i ako uspijete odraditi 15 ponavljanja kod prvog radnog segmenta, ubrzo ćete spoznati da otkaz dolazi sve ranije i ranije kod svake iduće serije. Udahnite i odmah se vratite treningu, neka vam vaš trening partner pomogne kod nekoliko forsiranih ponavljanja ili nastavite s parcijalnim ponavljanjima. Cilj je da ne prestanete u potpunosti s radom tijekom serije. Ukoliko ništa od navedenog ne djeluje, idući put pokušajte s manjom težinom.

Vježbe              Serije/Ponavljanja

Potisak na sajli: 10/30 sekundi

Ležeća triceps ekstenzija bučicama: 10/30 sekundi

Za obje vježbe odaberite težinu s kojom možete komotno odraditi 10 do 15 ponavljanja. Izvodite seriju vježbe 30 sekundi, a zatim odmarajte 30 sekundi. Ponavljajte ovaj proces dok ne odradite 10 radnih segmenata, a zatim ponovite isto za drugu vježbu. Odmorite tri do pet minuta između vježbi.

 

Priredio: Franjo Maričić, Blue Gym
Izvor: portal Muscle & Fitness

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Pro-Grip triceps pressdown šipku, Pro-Grip triceps uže, Power Wheel Deluxe i Olimpijsku Swiss multigrip šipku.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.