Novi blackjack online kasino 2023

  1. Baleto Casino Recenzija I Iskustva 2024: Osim toga, internetska stranica je jednostavna za navigaciju i ima jednostavan postupak registracije.
  2. Igrajte Multifly Automate Besplatno Bez Registracije - Razlika je u nagradama, jer su se natjecatelji koji su se kvalificirali mogli odlučiti za 32-inčni televizor s LED pozadinskim osvjetljenjem, Innin4 ili Inninin 5 64 Inninin.
  3. Slot Extremely Hot Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje: Kada se igra u Ninsu, igra započinje, kao i u drugim sličnim igrama, tako da se igračima i djelitelju podijeli po jedna karta licem prema gore.

Elektronički poker u hrvatskoj 3d kasino

Multibanco Casino 500 Eur Bonusa 50 Besplatnih Vrtnji
Dok biste udvostručili gubitke s Martingaleom, to biste učinili na dobitcima s strategijom za tinejdžere.
Besplatne Igre Slot
Ali usredotočio sam se na aplikacije u kojima možete zaraditi igrajući igre.
Ako kliknete na jasnu sliku da biste odabrali poklon, on vam može dati trenutnu nagradu.

Rulet s kasino dilerom uz bonus 2023

Slot Blood Suckers Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Postoje izvrsne značajke koje mogu pomoći u igranju.
Slot King Kong Recenzija Bonusi I Besplatne Vrtnje
Možete ga jednostavno fotografirati s telefona i prenijeti izravno putem aplikacije.
Igrajte Midas Golden Touch Automate Besplatno Bez Registracije

Wall Ball trening

Fitness Novosti

wall ball trening

Wall Ball trening

Wall ball je lopta koja se ne odbija od tla i omogućuje veliki broj vježbi. Može se koristiti za vježbe svih dijelova tijela. Bitno je samo odabrati pravu težinu lopte. Najoptimalnija težina lopte je ona na kojoj možemo optimalno izvoditi vježbe, ali da su nam vježbe i dalje izazov.

Preporučamo 2 serije ovih vježbi, odmarajući 2 minute između svake serije i oko 40 sekundi između svake vježbe.

 

1. Grand circles

grand circles

Kružna vježba s Wall ball loptom izvodi se tako da loptu imamo u ispruženim rukama. Izvodi se kruženjem u smjeru kazaljke na satu, a zatim u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Pogled je usmjeren ravno, trup čvrst, u ravnom položaju, kao i leđa, koljena blago savijena.

Broj ponavljanja: 8 – 10 u svaku stranu

 

2. Russian Twist

russian twist

Sjednite na strunjaču i podignite noge od poda. Lagano savijte noge. Uzmite Wall ball u ruke i njome dotaknite tlo s obje strane tijela. Važno je da su trbušni mišići tijekom vježbe jako kontrahirani.

Broj ponavljanja: 6 – 8 na svaku stranu

 

3. Čučnjevi

wall ball squats

Postavite se na strunjaču ili drugu meku podlogu. Noge su potpuno ispružene. Ispred sebe držite Wall ball u blago savijenim rukama. Savijte noge u koljenima i čučnite idući stražnjicom prema podu. Dvije su stvari koje treba imati na umu. Prvi je da su leđa pravilno ispravljena i da je pogled usmjeren ravno naprijed. Drugi je da pri čučanju koljena ne idu preko nožnih prstiju.

Broj ponavljanja: 8 – 10

 

4. Crunches

crunches

Lezite na strunjaču i lagano savijte noge u koljenima. Držite loptu iznad sebe u raširenim rukama. Polako podignite torzo kako biste podigli loptu što je više moguće stežući trbušne mišiće.

Broj ponavljanja: 8 – 10

 

5. Tuck leg pulls

tuck leg pulls

Stavite se u položaj za sklekove. Ispod vaših stopala treba biti zidna lopta (tako da se lopta dodiruje gležnjevima). Ruke su ispružene, pogled usmjeren ravno naprijed. Vježba se izvodi kontrahiranjem trbušnih mišića i guranjem koljena prema prsima te tako povlačenje/kotrljanje lopte iza sebe.

Broj ponavljanja: 6 – 8

 

6. Sklekovi

sklekovi wall ball

Postavite se u dobro poznatu poziciju za sklekove. Držite loptu ispod obje ruke. Zategnite torzo i potpuno ispružite ruke. Savijte ruke u laktovima tako da vam prsa budu gotovo do lopte, a zatim ponovno gurnite ruke van kako biste došli u početni položaj.

Broj ponavljanja: 6 – 8

 

7. Wall ball raises

wall ball raises

Stanite uspravno s nogama u širini ramena. Uzmite loptu i držite je u blago savijenim rukama, u visini glave. Vježbu izvodite podizanjem lopte do najviše točke.

Broj ponavljanja: 6 – 8

 

8. Zgibovi

zgibovi wall ball

Stanite ispod vratila i uhvatite ga rukama. Visite sa vratila s potpuno ispruženim rukama i nogama. Stavite wall ball loptu između gležnjeva i čvrsto je držite nogama. Ponavljanja izvodite podižući ruke kako biste podigli tijelo. Pazite da vam brada ide preko šipke kod svakog ponavljanja.

Broj ponavljanja: 4 – 8

 

Izvor: www.trening.si