Zanimljivosti o fitnessu koje možda niste znali

Fitness Novosti

Zanimljivosti o fitnessu koje možda niste znali

FunFitnessFacts1Vjerojatno ste već dosad pročitali i čuli bezbroj “činjenica” o fitnessu i vježbanju i čini vam se da više ne možete saznati ništa novoga. Informacije su danas lako dostupne na svakom koraku i u gotovo neograničenoj količini, i ponekad imamo dojam kao da već sve znamo o određenoj temi.  Naravno, to baš i ne mora biti tako. U nastavku vam donosimo neke zanimljivosti za koje možda još ipak niste znali.

  1. Postoji samo jedna vrsta aktivnosti koja zahtijeva zadržavanje daha kako biste izvršili vježbu. Koja? Plivanje ispod površine vode.
  2. Kada biste uspjeli natjerati apsolutno sve mišiće svog tijela da rade istovremeno mogli biste podići oko 22.500 kg.
  3. Ukoliko ne vježbate redovito, dok navršite 65 godina snaga vaših mišića može pasti i do 80%.
  4. Prosječna osoba do starosti prehoda oko 112.000 kilometara.
  5. Najbolji način za prosuditi vježbate li prejakim intenzitetom  je pokušati istovremeno sudjelovati u razgovoru – ukoliko niste u stanju, možda biste trebali smanjiti intenzitet tek toliko da možete razgovarati.
  6. FunFitnessFacts2Naša tijela su robovi navika. Što više vježbate, to se više vaše tijelo navikava trošiti masnoće umjesto da ih pohranjuje kao zalihu.
  7. Ukoliko redovito trčite, nije čudo što vas bole noge – trčanje stvara četiri do sedam puta veći pritisak u vašim nogama od uobičajenog.
  8. Redovita tjelovježba povezana je sa boljim seksom jer poboljšava vaš izgled, povećava razinu energije i podiže samopouzdanje.
  9. Ples je odličan i zabavan oblik vježbanja jer podiže kardiovaskularnu sposobnost kao i svaki drugi “formalni” oblik vježbanja.
  10. Vizualizacija vam može itekako pomoći u treningu. Vizualizirajući sebe kako uspješno odrađujete određenu vježbu prije nego što je zaista započnete, podići ćete intenzitet i efikasnost stvarnog izvođenja vježbe.
  11. Osobe koje u svoj trening uključuju puno raznolikih vježbi ostvaruju bolju formu i manje su skloni povredama od osoba koje izvode samo nekoliko vrsta vježbi.
  12. Redovita tjelovježba umanjuje simptome PMS-a.
  13. Ako ste često lošeg raspoloženja, dovođenje vlastitog tijela u formu vam može pomoći. Redovita tjelovježba može poboljšati raspoloženje i općenito stanje duha.
  14. Ukoliko imate neaktivnog partnera, velika je vjerojatnost da ćete i vi postati neaktivni.
  15. Bez obzira na razne savjete koje ste možda pročitali, ne postoji najbolje vrijeme za vježbanje. Najbolje vrijeme za trening je kada god to vama odgovara.

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor:  Love to Know Exercise

Iz ponude izdvajamo najnovije artikle poznatog američkog brenda SKLZ – Trainer Mat – podloga za vježbanje, Accupoint – masažnu napravu, Trainer Roller – spužvasti valjak i višenamjensku loptu za vježbanje – Trainer Ball.

Naravno, ostatak naše široke ponude možete pregledati i naručiti putem našeg webshopa.

Pratite nas i putem društvenih mreža na našoj Facebook stranici ili Twitter profilu.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Blue Gym
Blue Gym

Latest posts by Blue Gym (see all)