WOD – Reverse Linda

Fitness Novosti

WOD – Reverse Linda

Ukoliko želite zaista isprobati svoje dizačke sposobnosti isprobajte ovaj crossfit trening – “Linda” je osmišljena kako bi testirala vaše sposobnosti u tri klasična dizanja. “Linda” počinje sa 10 ponavljanja svaka od tri dizanja, a u svakom idućem krugu radite jedno ponavljanje manje, dok ne dođete do samo jednog ponavljanja. Obrnuta, tj. “Reverse Linda” se izvodi obrnuto – krećete od jednog ponavljanja, i u svakom krugu povećavate broj ponavljanja, te završni krug izvodite 10 ponavljanja – znači, krugovi izgledaju ovako: 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 7 – 8 – 9 -10.

Cilj je odraditi trening u što kraćem vremenu, a izvodite ove tri vježbe:

Deadlift: 1 i pol tjelesna težina (ako imate 80 kg, radite sa 120 kg)

Bench press: 1 tjelesna težina (ako imate 80 kg, sa toliko i radite)

Squat Clean: 3/4 tjelesne težine (ako imate 80 kg, radite sa 60 kg)

 

U nastavku pogledajte kratak presjek ovog WOD-a (ukupno vrijeme bilo je 22 minute i 55 sekundi):

Za osobne treninge sa Michaelom Banom kontaktirajte prijavnicu našeg fitnessa na Kantridi na 051/622-343.

Vidimo se na treningu!

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Grid Foam Roller, Komplet bumpera od 170 kg, Olimpijsku mušku natjecateljsku šipku 220 cm i trening užad – battle rope sa zaštitnom presvlakom 50mm/12m i 50mm15m.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Michael Ban

Michael Ban

Na Državnom veleučilištu u Zagrebu završio sam za trenera kondicijske pripreme sportaša.
Više o meni
Michael Ban

Latest posts by Michael Ban (see all)