Varanje

Fitness Novosti

Varanje

varanje 1Ako ste barem pola sata proveli u društvu ljudi koji se bave bodybuildingom ili powerliftingom onda ste sigurno čuli za „varanje“.

U njihovom svijetu to nema veze s financijskim transakcijama ili bračnom nevjerom već s načinom izvođenja vježbe. Riječ je o pokušajima vježbača da izvedu još poneko ponavljanje s težinom s kojom više ne mogu izvesti kontrolirani pokret pa stoga koriste zamahivanje ili njihanje tijela i moment koji se pri tom javlja.

Malo varanja ponekad nije na odmet, ali treba biti oprezan, pogotovo ako ste početnik. Iskusniji vježbači koriste ponekad varanje da „probiju“ granicu do koje su došli u treningu, ali pri tom se striktno drže pravila;

Varanje se koristi da bi vježba bila teža, a nikako lakša. Drugim riječima ne koristite varanje za podizanje težine s kojom inače radite, ili za broj ponavljanja na koji ste navikli, čuvajte to za veći izazov.

Varajte povremeno, taj trik gubi na efikasnosti ako ga stalno primjenjujete. 99 % vašeg treninga mora biti izvedeno korektno %.

Prije no što se odlučite koristit varanje prisjetite se svih ozljeda koje ste imali i načina na koje ste ih zadobili. varanjeAko ste imali ozlijeđena leđa zaboravite na varanje kad trenirate tu mišićnu skupinu.

Razmislite kod kojih vježbi je manje rizično varati. Kod biceps pregiba rizik od ozljede nije velik, ali kod vježbi za grudi ili leđa mnogo je mogućnosti da stvari krenu krivim tokom.

Varanje koristite isključivo ako ste iskusan vježbač.

Ako ste baš zapeli da dižete više no što možete nađite trening partnera i vježbajte forsirana ponavljanja.

Varanje vam može omogućiti da kvalitetu treninga, prvenstveno kad o povećanju opterećenja govorimo, podignete na višu razinu. No držite se preporuka koje smo naveli u ovom tekstu jer kratkoročni uspjeh je neisplativ ako s druge strane postoji mogućnost ozljede i dugotrajne pauze treniranja.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!