Streetworkout za početnike

Fitness Novosti

streetworkout

Streetworkout za početnike

Moje ime je Andrej i bavim se s street workout već 3 godine. Treniram cijeli svoj život, a moji treninzi se uglavnom baziraju na treniranju s vlastitom tjelesnom težinom. Jednostavno nikad nisam bio previše motiviran s dizanjem i premještanjem utega ili bilo čega osim samog sebe. Nakon toga se je dogodila nekakva revolucija mojoj glavi kad sam počeo na internetu malo više istraživati street workut te sam shvatio da se stvarno radi o nečem posebnom što je za mene svakako bio veliki izazov. Kad sam prvi put vidio ljudsku zastavu ili human flag odmah sam se to htio naučiti. Jako mi se sviđa građa tijela koja se razvije s načinom vježbanja kod street workouta, jer su svi mišići razvijeni funkcionalno, skladno te cijelo tijelo djeluje kako cijelina kod izvođenja vježbi kojima još možemo dodati vlastiti stil. Istina je da je početak nekoliko sporiji, ali se svakako isplati jer su rezultati nevjerojatni. Uživam u treningu na otvorenom, s društvom ili sam, no jedna stvar je sigurna: Što više treniraš –  postaješ bolji, jači i uvijek bliže zacrtanom cilju.

 

Streetworkout za početnike

Street workout je način treninga koji je sve popularniji u današnje vrijeme te se izvodi vani na otvorenom, uglavnom u streetworkout parku kojega ima sad već skoro svako mjesto. Vježbanje se odvija uglavnom bez utega, na sviežem zraku, a najznačajnije je to da se vježbanje odvija uz pomoću vlastite tjelesne težine. Streetworkout je izrazito dostupan, zabavan i što je isto tako jako važno, potpuno besplatan. S streetworkoutom se može baviti doslovno bilo tko, jer su sve vježbe jednostavne i već svima poznate koje kasnije mogu preći u vrlo zahtijevne i atraktivne elemente. Isto tako možemo upotrijebiti određene sportske rekvizite kako bi dodali svojim vježbama dodatno opterećenje kao što su paralete, latex lastike, pojas s utezima itd. Određeni elementi koji se izvode u sklopu street workouta su jako teški i svakako atraktivni te je potrebno godine i godine ternirati kao bi se došlo to određene forme i snage. Street workout parkova je sve više a mogu biti vrlo kompleksni ili vrlo jednostavni. Neovisno o tome naše vježbanje ipak najviše ovisi o našoj kreativnosti i svakako motivaciji. Za street workout je poznato to da se upotrebljava jako puno elemenata iz gimnastike kojima možemo svakako dodati svoj vlastiti stil i način izražavanja. Street workout je usko povezan s načinom vježbanja calisthenics, za koje je značajno da se vježbe izvode isključivo uz pomoć vlastite tjelesne težine, dok sama riječ Calisthenics proizlazi iz Grčke a znači “Beautiful Strenght ali Lijepa snaga”.

Sam sam se s street workout-om aktivno počeo baviti pred neke tri godine, iako cijeli svoj život nekako treniram uglavnom s vlastitom tjelesnom težinom. Volim biti u prirodi i na sviježem zraku, tako da mi je trening u parku čisti užitak. Uvijek se nađe dobro društvo dok su istovremeno teški street workout elementi čisti izazov.

Ukoliko se želite početi baviti street workoutom ili barem probati, tu smo naveli nekoliko vježbi za početnike.

Za street workout je specifično da se izrazito razvijaju leđni mišići, prsa, ruke i ponajprije trbušni mišići, jer je svako gibanje funkcionalno gdje cijelo tijelo djeluje kao cjelina. Postoje statičke i dinamične vježbe. Kod statičkih vježbi je najznačajnija snaga i izdržljivost dok je za dinamične vježbe najpotrebnija tehnika i naravno snaga. Vrhunac samog vježbanja su elementi slobodnog stila kao što su Human Flag ( ljudska zastava), Muscle up ili ruski zgib, front lever, back lever i full planche.  

 

Upotreba rekvizita kod street workout-a

Određeni rekviziti nam naše vježbe mogu olakšati ili otežati, to naravno ovisi o našim željama i potrebama. Najčešće se upotrebljavaju Latex lastike, koje na početku upotrebljavamo za različita zagrijavanja te nam također služe kao asistencija za vježbe koje još sami nismo sposobni izvoditi. Drugi način upotrebe rekvizita  je taj da ih upotrebljavamo kako bi si  određene vježbe otežali s s time dobili više snage, a tim naravno i više mišića. Za to možemo upotrijebiti prsluk s utezima ili jednostavno pojas na kojeg dodamo utege. Određeni problem kod street workout je to da s treningom vlastite tjelesne težine možemo doći do određene forme, gdje se tijelo nekako zaustavi jer je već dovoljno jako da bi podizalo samog sebe. Da bi tijelo dodatno opteretili ili šokirali  potrebno je dodati dodatnu težinu na sebe kao što je prsluk ili pojas s utezima. S druge strane je jako bitna upotreba latex traka, koja nam daje mogućnost da se postavimo u položaj kojeg sami još nismo sposobni izvoditi jer smo trenutačno još preslabi te na naj način razvijamo mirkomišiće i mišićnu memoriju za kasnije.

 

Rekviziti:

Latex lastika

Paralete

Gimnastički krugovi

TRX trake

Prsluk s utezima

Pojas za utege

Vratilo za vrata  

 

Vježbe za početnike:

Zgibovi s nathvatom

streetworkout

Zgibovi s pothvatom

streetworkout

Dipsevi

streetworkout

Čučnjevi

streetworkout

Sklekovi

streetworkout

Trbušnjaci

streetworkout

30 sekundi vijače

Autor: Andrej Gudac  

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

 Svu opremu za street workout možete nabaviti na našem webshopu!

Svim kupcima poklanjamo besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn! Podsjećamo i na novitet na našem webshopu!!! Ukoliko ste zadovoljni naručenim proizvodima, napišite kratku recenziju na stranici proizvoda na našem webshopu i pomognite budućim kupcima. Za objavljene recenzije nagradit ćemo vas sa 50 bodova (u protuvrijednosti 50,00 kn)! Njih možete iskoristiti za popust prilikom iduće narudžbe! Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.

Blue Gym
Latest posts by Blue Gym (see all)