Spori ili brzi trbušnjaci?

Fitness Novosti

Spori ili brzi trbušnjaci?

trbušnjaciUvriježeno je mišljenje kako se u bodybuildingu vježbe uglavnom izvode kontrolirano s polaganim podizanjem i spuštanjem tereta kako bi se što bolje „pogodila“ mišićna skupina. Ipak ima i izuzetaka, a jedan od njih su vježbe za trbušnjake.

 

Uobičajen način izvođenja trbušnjaka je na način da je svaka faza vježbe (podizanje i spuštanje) trajala oko dvije sekunde. Otkriveno je međutim kako „brzi“ trbušnjaci aktiviraju više mišićnih vlakana što naravno dovodi do tako željenoga napretka. Španjolski znanstvenici izveli su pokus u kojem su trbušnjaci izvođeni brzinom od četiri, dvije, sekundu i pol i jednu sekundu te najbrže što vježbač može izvesti pokret. Zaključili su da što se vježba brže izvodi mišićna vlakna više sudjeluju u radu. To se posebice odnosi na external obliques koji su kod sporijeg izvođenja vježbi bili tek neznatno angažirani. Brzi ritam vježbanja povećao je efektivnost vježbe za tu grupu mišića za čak šest puta. Na kraju zaključili su da je kombinacija brzine izvođenja vježbi nužna želite li uistinu oblikovati ravnomjerno i kvalitetno vaše trbušne mišiće.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!