Priprema za napor

Fitness Novosti

Priprema za napor

martypushup7DSC 0135smaller1Ako se pripremate za neko važno natjecanje, utakmicu, utrku …, pobrinut ćete se da u danom trenutku vaše tijelo bude na vrhuncu moći. Kako bi to postigli sportaši često posežu za carbo loaderima nekoliko dana prije tako očekivanog događaja.

 

Međutim takav način dopunjavanja izvora energije može imati i loše popratne pojave. Znanstvenici su potvrdili da uobičajeno ponašanje koje je obilježeno  sa dan ili dva ustezanja od ugljikohidrata u prehrani koje slijedi tri ili četiri dana intenzivnog uzimanja carbo loadera dovodi do povećanja količine glikogena u mišićima  iznad normalne razine. To ipak ne jamči i bolje performanse jer nagle promjene u ishrani mogu dovesti do smetnji u probavnom sustavu i tromosti organizma upravo u trenutku kada to najmanje želite.

energy

Punjenje glikogenskih džepova nekoliko dana ranije nepotrebno je i stoga što su carbo loaderi dostupni u svakom trenutku, pa i neposredno prije ili za vrijeme samog natjecanja. No ako o glikogenu ne treba brinuti o kreatinu i beta alaninu vrijedilo bi  misliti. Uzimajući suplemente i mjesec dana prije velikog nastupa u sportskoj areni osigurat ćete bolje performanse. Na kraju ne treba podcijeniti ulogu sna.  Samo osam sati sna može jamčiti fizički oporavak nakon treninga, puni kapacitet motoričkih sposobnosti i mentalnu usredotočenost na zadani cilj.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Blue Gym
Blue Gym

Latest posts by Blue Gym (see all)