Prednosti individualnih treninga i programa treniranja

Fitness Novosti

programi treninga

Prednosti individualnih treninga i programa treniranja

osobni trener fitnesa Siniša RogićŠto je uopće individualni trening, a što individualni program treniranja?

  • Individualni trening je tzv. rad jedan na jedan. To znači da je sve što morate donijeti sa sobom u fitness oprema za trening i dobra volja. Trener slaže serije vježbi koje će vam dati najbolje i najbrže rezultate, prati vas od početka do kraja treninga, nadgleda vašu tehniku i prilagođava intenzitet vježbi vama (s obzirom na vašu snagu, želje, umor, i druge faktore). Također dobivate i plan prehrane.
  • Individualni program treniranja – sastoji se od nekoliko kombinacija treninga koje odrađujete unutar tjedna i koji se ciklički ponavlja. Kada dobijete svoj program uz njega ide i sat poduke s trenerom koji će vam objasniti koja se vježba kako izvodi. Takav program na žalost ima svoj “rok trajanja” od 6 do 8 tjedana. Zašto? Zato što je naše tijelo čudesan stroj koji se u stanju na sve adaptirati, pa kada trening postane prelagan, moramo ga pojačati kako bi i dalje imali pozitivne učinke.

Ako ste potpuni početnik ili pak sportaš, onda imate specifične potrebe u fitnessu. Tu vjerojatno grupni i samostalni treninzi neće u potpunosti zadovoljiti vaše potrebe.

 

Kako se odlučiti koji program odabrati?

Naime, ako ste potpuni početnik koji je program treniranja dobio od prijatelja ili ga je skinuo sa neta, taj program najčešće neće biti u skladu sa vašim potrebama i ciljevima koje želite ostvariti treningom. S druge strane, postoji problem što početnici često ne znaju kako pravilno izvesti vježbu ili nisu ni svjesni da im tehnika nije dobra, što može lako dovesti do izostanka željenih rezultata, frustracije, odustajanja ili do ozljede. Isto tako, početniku se na grupnom treningu može dogoditi da ne uspijeva pratiti tempo grupe ili intenzitet vježbi ukoliko su ostali vježbači napredniji. A kada uzmemo u obzir da je jedan trener zadužen za 5, 10 ili više vježbača u prostoriji, jasno je da on nije u mogućnosti posvetiti se svakom klijentu ponaosob u mjeri koja odgovara vašim potrebama.

Također, ako se amaterski ili profesionalno bavite nekim sportom i želite poboljšati pojedine performanse, potrebne su vam specifične vježbe i promišljeni program treniranja koje će vam omogućiti da dosegnete svoj puni potencijal.

Vježbači koji nisu početnici i znaju pravilno izvoditi vježbe ali koji već neko vrijeme treniraju bez rezultata sigurno bi puno brže napredovali uz program treniranja osmišljen individualnim pristupom. Za njih je takav program treniranja odličan način da dobiju pravilan raspored i intenzitet vježbi, uz podršku trenera koji će im detaljno objasniti i demonstrirati svaku stavku u programu. A ako je problem nedostatak upornosti ili motivacije, tu bi individualni treninzi ili grupno vježbanje zasigurno puno pomogli.

Individualni trening vrti se samo i isključivo oko vas i vaših specifičnih potreba. Bilo da se radi o tome da želite pojačati neki dio tijela, smršaviti, ili pak želite naučiti ispravno izvoditi vježbe kako bi sa vremenom uz podizanje opterećenja bili sigurni od povreda. Možete i kombinirati individualne sa samostalnim dolascima, pa sa trenerom savladati vježbe koje ćete moći odraditi pri samostalnom treningu. Naravno, pritom imajte u vidu da smo mi (treneri) tu za vas i da nas bez obzira na to plaćate li samo članarinu ili još neku dodatnu uslugu, možete slobodno i bez ustručavanja pitati za savjet, ili informaciju u slučaju bilo kakvih nejasnoća.

 

Prednosti individualnog pristupa

Kada Vam se trener može potpuno posvetiti, sigurniji ste za vrijeme treninga, ali i opušteniji jer dobivate jasne upute što i kako napraviti, te brže dolazite do rezultata. Cijena ove usluge je nešto viša, ali vodite računa da ovakvim načinom treniranja dugoročno ulažete u znanje uz koje ćete u budućnosti moći samostalno trenirati, sigurni u ono što radite (ispravna tehnika izvođenja vježbi koje su najbolje za vas).

Isto tako, jako velika stavka na koju mnogi zaboravljaju, jest da je ono što stavljamo u sebe (hrana) jednako bitno kao ono što radimo za svoje tijelo izvana. Uz individualni pristup možete s obzirom na svoj životni tempo i preference u namirnicama dobiti jelovnik prilagođen vašim potrebama i željama, za što bezbolniju korekciju prehrambenih navika i što efikasniji učinak.

U našem Blue Gym-u (Belveder i Kantrida) slobodno se prijavite bez obaveza,  sami ili s prijateljem/partnerom/članom obitelji dođite na dva promotivna besplatna individualna treninga. Moji kolege, kolegice i ja vas očekujemo.

Za dodatne informacije, savjete ili osobne treninge slobodno me potražite u Blue Gymu na Kantridi ili Belvederu.

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Ovog puta preporučujemo vam najžešći alat u borbi protiv suvišnih masnoća ili za postizanje vrhunske Crossfit forme – Assault Air Bike – trenutno dostupan po 20% nižoj cijeni. Također vam preporučujemo da svakako provjerite i našu široku ponudu vrhunskih gumiranih kettlebella tj. girji, budući da trening s ovim rekvizitom donosi brojne prednosti.

Vjerojatno već znate da svim kupcima nudimo besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.

Siniša Rogić

Siniša Rogić

Osobni sam trener u fitness centru Blue Gym Belveder. Svoje desetogodišnje trenersko iskustvo trenutno obogaćujem stručnim studijem Kondicijska priprema sportaša na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu.
Siniša Rogić