Popijte šalicu kave za uspješan trening!

Fitness Novosti

Popijte šalicu kave za uspješan trening!

kava-kofein-salica11Za mnoge je kava dio svakodnevnog jutarnjeg rituala nakon ustajanja. Već sam njen miris koji širi oko sebe, stvara jednu posebnu ugodnu atmosferu. Međutim, kava je puno više od običnog toplog napitka, a ima i dobre izglede da postane fitnes piće.
KAVA U TERETANI

man-drinking-coffeeDa li kava može povećati tvoje sposobnosti? Da, jer kava djeluje osvježavajuće i razvija želju za aktivnoću i kretanjem. Prisutni kofein usporava kratkotrajno razgradnju hormona adrenalina, noradrenalina i dopamina. To znači da si ti onda psihički i fizički naštelan za djelovanje. U jednoj studiji se pokazalo da su sportsši mogli značajno povećati svoje rezultate nakon uživanja u kavi. Ona preko živčanog sistema pojačano aktivira mišiće. Naravno, nemojte se zaletit pa pomisliti da ćete odmah nakon jedne šačice kave moći odmah dodati još po jedan uteg sa svake strane. Kava jednostavno pozitivno utjeće na trening, a samim time dugoročno i na razvoj muskulature.
ŠALICA KAVE PRIJE AEROBNOG TRENINGA

Sigurno se pitate što je sa sportovima u kojima je potrebna izdržljivost? Tu također studije pokazuju iste rezultate. Svi oni hormoni koje smo gore spomenuli pokreću izgaranje masnih naslaga u tijelu. Na taj način automatski mišići koriste masne naslage kao gorivo za njihov rad. Na taj se način čuvajurezerve šećera u mišićima što je izuzetno bitno jer na taj način možeš svoj trening duže vremena održavati na željenom nivou. Tvoje rezerve šećera u mišićima su jako ograničene, ali tvoje energetske rezerve u masnim stanicama su gotovo neiscrpne. Uživanje u kavi preusmjeruje tvoje energetsko snabdjevanje i to tako da smanjuje korištenje ugljikohidratnih izvora i povećava snabdjevanje iz masnih stanica. Na taj način kava može značajno povećati tvoje uspjehe u sportovima izdržljivosti. Pored toga, ona te čini budnim jer blokira hormon adenosin koji te čini umornim.
UZ SVAKU KAVU DODATNO I ČAŠA VODE

97561567cf80543093572e613b455772 content medium

Da li uz kavu trebaš popiti i čašu vode? To je prepušteno tebi na volju. To da kava dehidrira tijelo je u stvari samo jedan stari mit. Ona jedino kratkotrajno povećava funkciju filitriranja kod tvojih bubrega što ima za posljedicu da ćeš onda ubrzo morati na zahod, ali se kratkotrajni gubitak tekućine brzo uravnotežuje sam od sebe.

 

 ZANIMLJIVOST ZA KRAJ

Jeste li znali da kava može povećati vaše sposobnosti regeneracije? Kofein koji sadrži kava ubrzava uskladištavanje nedostajućih rezervi šećera u mišićima koje se tokom treninga iskorištavaju. Te naše rezerve u mišićima se jače prazne pri jačim opterećenjima u treningu. Kod uzimanja 6mg kofeina po tjelesnoj težini povećava se brzina uskladištavanja do 66%. Međutim da bi se ta količina kofeina unijela u tijelo neophodno je popiti šest šalica kave što onda više nije nikakvo zadovoljstvo – čast izuzecima! Manje doze kofeina djeluju također zadovoljavajuće pozitivno na proces oporavljanja od treninga ili teškog rada. Neki predlažu da je jedna kava prije treninga dobar dodatak za stimulaciju pri vježbanju.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!