Otkližite u super formu (1. dio)

Fitness Novosti

slajderi

Otkližite u super formu (1. dio)

Danas na tržištu postoji zaista bogata i raznovrsna ponuda pomagala za trening. Nikada prije profesionalni i rekreativni vježbači nisu imali toliko mogućnosti da spravama i/ili pomagalima unaprijede svoj trening i performanse, što je naravno dobra stvar. No uz tako veliki izbor ide i jedan mali problem: kako odabrati NAJBOLJA pomagala?

Nakon skoro 20 godina profesionalnog rada sa sportašima i rekreativcima mogu vam reći svoje mišljenje. Najbolja pomagala su ona koja:

  • Omogućuju izvođenje velikog broja različitih vježbi
  • Omogućuju treniranje različitih regija tijela i mišićnih skupina
  • Omogućuju treniranje različitih motoričkih sposobnosti (jakost, brzina, izdržljivost…)
  • Omogućuju treniranje sva tri energetska sustava (alaktatni, laktatni i aerobni)
  • Vrlo su jednostavna i praktična u svojoj primjeni i korištenju (kratki period učenja, lako se prenose i pospremaju)
  • Vrlo su sigurna u svojoj primjeni i korištenju (vrlo mali rizik od ozljede)

Kada pogledamo sve navedene kriterije složit ćemo se da nema puno trenažnih pomagala koja ispunjavaju sve kategorije. No jedno od onih koja ispunjavaju, i koje obožavam koristiti u treningu sa svojim sportašima i rekreativnim vježbačima su – SLAJDERI (klizaljke)!

Da nemate baš ništa drugo od opreme u svom domu/gymu, s jednim malim parom kvalitetnih slajdera (poput ovih okruglih i ovalnih modela ili ovih SKLZ modela) možete svoj trening učiniti drastično zanimljivijim i produktivnijim. U ovom tekstu ću vam dati nekoliko primjera vježbi za različite regije tijela, te nekoliko ideja kako ukomponirati slajdere u svoj trening za što bolji učinak. Krenimo!

 

Primjer vježbi za trbuh (CORE):

Osim što omogućuju izvođenje zaista velikog broja vježbi, slajderi su izvrsni za treniranje trbušnjaka zato što vježbača tjeraju da aktivira kompletan CORE (unutarnju i vanjsku trbušnu muskulaturu), te da cijelo vrijeme drži pravilnu posturu trupa (neutralan položaj kralježnice). Ako još uz to vježbač zna/može držati aktivne gluteuse, vježbe sa slajderima za trbušnjake će biti sjajan alat za zaštitu kralježnice i zdrav i funkcionalan CORE za svakog vježbača.

 

Primjer vježbi za ruke i prsa:

Kada su u pitanju vježbe za prsa i ruke, slajderi su odlični za povećanje raznovrsnosti, zanimljivosti i produktivnosti treninga. Pomoću njih je vrlo lako uključiti unilateralne verzije vježbi (samo desna ili samo lijeva ruka/strana), a kroz cijelo vrijeme izvođenja vježbe CORE mora biti aktivan i u maksimalnom tonusu (dvije muhe jednim udarcem)!

U slijedećem dijelu ću prikazati vježbe za noge (prednji lanac, stražnji lanac, te kardio), a u trećem dijelu ću dati nekoliko primjera konkretnih treninga koji kombiniraju slajdere s ostalim vježbama u cilju postizanja željenog efekta treninga.

Svakako se vratite pogledati dodatne mogućnosti korištenja slajdera, a do tada – pozdrav i dobro trenirajte!  

 

Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije    

Video prikazi vježbi snimljeni su u Fitness centru Sport Time 2 u Varaždinu.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

 

U ponudi imamo nekoliko modela slajdera – ovalne dimenzija 23,5 x 13,5 cm, okrugle promjera 18 cm, te dva SKLZ modela – “obične” i mekane (namijenjene uporabi na parketu, laminatu i sl.). Također, u ponudi imamo brojne modele slobodnih utega, bučica i girji – svakako provjerite!

Svim kupcima poklanjamo besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn!

Podsjećamo i na novitet na našem webshopu!!! Ukoliko ste zadovoljni naručenim proizvodima, napišite kratku recenziju na stranici proizvoda na našem webshopu i pomognite budućim kupcima. Za objavljene recenzije nagradit ćemo vas sa 50 bodova (u protuvrijednosti 50,00 kn)! Njih možete iskoristiti za popust prilikom iduće narudžbe!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.

Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije

Latest posts by Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije (see all)