Najbolje vrijeme za trening je…

Fitness Novosti

Najbolje vrijeme za trening je…

jutarnji treningKao i kod drugih stvari u treningu tako i kod i određivanja termina vježbanja važno je kakav ste tip, ili precizno rečeno u koje doba dana postajete efektivno aktivni.

 

 

Ako se budite u osvit zore dok većini ljudi još ni budilica nije zazvonila kvalificirani ste za ranojutarnji trening. Vaše tijelo će se potpuno razbuditi i bez šalice kave, koju inače sigurno tijekom dana i previše konzumirate. Ranojutarnji trening ima još jednu veliku prednost – više ne postoji izgovor kako preko dana nemate vremena za posvetiti se vježbanju! Sve što vam treba u organizaciji takova života je odlazak na spavanje sat vremena ranije i jednako tako sat vremena ranije buđenje. Ne zaboravite da se osobe koje obave tjelovježbu rano ujutro lakše nose sa stresom koji vam velikodušno tijekom dana isporučuju poslodavci, suprug ili supruga, djeca, …

Uz pomoć stresa

No, ako spadate u grupu ljudi kojima je potrebno pola sata nakon zvuka budilice da otvore oči jutarnji trening 2ranojutarnji trening nikako nije opcija za vas. Ako se i prisilite izvesti trening on neće biti učinkovit kao kod ranije spomenute skupine. Međutim ništa vam neće nedostajati ako posjetite fitness u pauzi radnoga dana ili nakon radnog vremena. Do tada ćete sigurno biti pod utjecajem stresa, a vježbanjem tijelo se oslobađa kortizola i norepinefrina koji uzrokuju napetost. Čak i frustracija s kojom ste došli u teretanu može korisno poslužiti jer ćete s većom gorljivošću, čitaj bijesom, navaliti na dizanje utega. Tijekom treninga će se u vašem mozgu pojačano lučiti  endorfin zbog čega ćete se ispuniti zadovoljstvom. Recimo da i trening za vrijeme ili nakon posla ima jednu veliku manu – lako ćete naći izgovor da ga preskočite!

Proba

Možda bi najbolje bilo da tjedan ili dva pokušate vježbati rano ujutro, zatim isto toliko popodne, a potom i tjedan ili dva predvečer. Kad ste isprobali sve varijante odlučite što vam najviše odgovara. Ne trenirajte odmah nakon obroka jer vaš organizam je usredotočen na probavljanje unesene hrane i krvotok neće u potpunosti zadovoljiti potrebe vaših mišića. Nemojte vježbati ni neposredno prije spavanje jer nakon treninga imat ćete veći broj otkucaja srca i cijelo tijelo će biti aktivnije no prije treninga. Tako su velike šanse da poremetite ritam aktivnosti i odmora što će u konačnici ponovo dovesti do situacije u kojoj ćete preskočiti planirani trening.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!