NAJBOLJE VJEŽBE I KOMBINACIJE KOJE NIKAD NE RADITE – 2. dio

Fitness Novosti

NAJBOLJE VJEŽBE I KOMBINACIJE KOJE NIKAD NE RADITE – 2. dio

U drugom dijelu proći ćemo vježbe za trening leđa. Tri vježbe za različite dijelove leđnih mišića.

 

1 – Jednoručno veslanje sa šipkom

Jedna od najboljih varijanti veslanja. Ova vježba se često radi sa obje ruke istovremeno, ali izvedba na taj način ograničava opseg pokreta. Za izvedbu ove vježbe jedan kraj šipke postavite u kut radi stabilnosti i koristite manje utege (5-10 kg) kako vas ne bi ometali i udarali vas u prsa. Stanite sa strane i jednom rukom uhvatite šipku pri vrhu a drugu oslonite na koljeno. U donjem dijelu naglasite istezanje a u gornjem jaku kontrakciju.

 

2 – Sjedeći chest pull

Ova vježba najčešće se radi u stojećem položaju i sa povlačenjem užeta prema licu. Takva varijanta više aktivira mišiće zadnjeg dijela ramena te gornji dio trapeziusa. Iako kvalitetna vježba, stojeći položaj često narušava ravnotežu osobe te potiče na kretnju tijela kako bi lakše savladali opterećenje. Osim toga rotacija u ramenima može izazvati neugodu kad radite vježbu na standardni način. Ukoliko radite sjedeći, puno ste stabiliniji i “varanje” je ograničeno. Kada povlačite uže prema grudima aktiviramo više srednji dio latisimusa i rhomboideus.

 

3 – Stretchers

Malo neobična vježba ali jedna od najboljih gdje možete kvalitetno istegnuti latisimuse kroz veliki opseg pokreta. Ovu vježbu radite pred kraj treninga leđa, nakon što je mišić kvalitetno napumpan. Radite sa V nastavkom, jednom nogom stanite na klupicu te također pripazite da povlačite bradu na prsa u istegnutom položaju. Za izvedbu ove vježbe nisu vam potrebna velika opterećenja.

Autor: Jozo Grgić, mag. cin.

 

Sportskim udrugama, klubovima i za sve veće narudžbe odobravamo dodatni popust.

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Iz naše ponude ovog puta izdvajamo sprave Pro Grip ručice za sajlu, Landmine Torsonator Pro Set i Dual Adjustable Pulley Impulse Elite IT9330. Također vam preporučujemo da provjerite i našu kompletnu ponudu opreme za funkcionalni trening.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Jozo Grgić

Jozo Grgić

Završio sam Kineziološki fakultet u Zagrebu 2014. Diplomirao sam na temu "Dnevne varijacije u tjelesnoj težini, bazalnom metabolizmu i sastavu tijela". Radim kao osobni trener te svako zainteresiran za moje usluge može me kontaktirati putem mobitela i maila, ali također i putem stranice Fitness Factory koju možete pratiti na Facebooku. Zanima me znanost i njena efikasna primjena u struci.
 
Mob: 092 256 8264
Mail: jozo990@hotmail.com
Jozo Grgić