Mitovi o fitnessu

Fitness Novosti

Mitovi o fitnessu

mythsandfactsMnogi vježbači podložni su mitovima o fitnessu premda su u današnje vrijeme fitness treneri dobro educirani o uspješnim metodama mršavljenja.

 

Provedena su mnoga istraživanja koja su primijenjena i u praksi, te se zna koje su vježbe te načini vježbanja efikasniji od drugih. Treneri fitnessa svakodnevno moraju ispravljati te krive pretpostavke kako bi vježbači dobili prave informacije te samim time brže i efikasnije došli do željenog cilja. U ovom tekstu navode se najčešći mitovi o fitnessu.

S anaerobnim vježbama na spravama gradi se mišićna masa, a samo s aerobnim treningom se može smršaviti.

Usprkos suprotnom vjerovanju, vježbanjem na spravama zapravo se uvelike pomaže tijelu kod sagorijevanja masnih naslaga. Upravo tada se pokreće “uspavani” metabolizam te se time on ubrzava i nakon vježbanja, kada je tijelo u stanju mirovanja. Samim time se sagorijeva znatno veći broj kalorija. Tijekom vježbanja aerobnih vježbi manjeg intenziteta kalorije se sagorijevaju samo tijekom treninga, te se metabolizam vraća u normalnu razinu odmah nakon. Što bi značilo da je vježbanje na spravama uz aerobne vježbe neophodno ukoliko želite izgubiti suvišne kilograme. bike

Prehrana bazirana na manje masnoj hrani najbolja je za gubitak kilograma.

Jedno istraživanje pokazalo je da nemasna prehrana često puno brže deblja. To je zato što se u nemasnu hranu dodaje puno šećera kako bi dobila okus. Mnogo bolje je prehranu zasnivati na hrani koja ima niski glikemijski indeks, koja sadrži puno zdravih masti i proteina. Primjer je mediteranski tip prehrane.

Parne kupelji i saune stimuliraju gubitak masti.

Ukoliko želite izgubiti masne naslage morate se kretati. Drugog načina nema. Sjedenje u zagrijanoj prostoriji ne čini ništa drugo osim dehidracije organizma i opuštanja mišića. Kilogrami koje tako izgubite su samo voda koju ćete brzo nadoknaditi.

Što sam mršaviji to sam zdraviji.

Ukoliko ste veoma mršavi tada imate malu mišićnu masu. Znači da imate nepovoljan omjeri masti i mišića u tijelu, a masnoće se uglavnom nalaze u predjelu trbuha. Tada ste skloni većem riziku od kardio-vaskularnih bolesti, problema s kolesterolom, a ponekad i s karcinomom.

Manje težine i mnogo ponavljanja najbolji su način za oblikovanje dok je obrnuto dobro za “bildanje” tijela.

mensfitness situation2Manje težine ne stimuliraju dovoljno mišićnu masu. Na taj način mišići se ne razvijaju dovoljno što ne pomaže kod ubrzanja metabolizma nakon vježbanja. Treniranje s većim opterećenjem vrlo je dobar način za oblikovanje tijela. Uz pravilnu prehranu i kardio vježbe nije nužno da ćete dobiti više mišićne mase od onog što ste zacrtali kao cilj. Dakle s manjim težinama i velikim brojem ponavljanja u biti gubite vrijeme. Ako želite tijelo isklesano za plažu, prihvatite se većih težina.

Kardio vježbe slabijeg intenziteta, u tzv. zoni gubitka masti, pravi su način da se izgubi mnogo masnih naslaga.

1994. istraživači su testirali ispitanike koji su vježbali dva različita polusatna programa. Prva grupa koja je vježbala manjim intenzitetom i druga koja je vježbala jakim intenzitetom Ova prva uspjela je potrošiti 240 kcal, od toga 96 kcal iz masti. Grupa je koja je vježbala jačim intenzitetom sagorjela je ukupno 450 kcal, a 108 kcal je bilo iz masti. Iako je veći postotak masti izgubljen tijekom vježbi manjeg intenziteta (41%), gledajući apsolutnu količinu potrošenih masnoća bolje je prošla druga grupa.

Vaga je najbolji pokazatelj.

Nije istina! Mišići su teži od masnih naslaga. Ponekad se gubitak suvišnih kilograma ne pokazuje na vagi istog trenutka. Obratite pozornost na to kako vam odjeća stoji, omjer struka ili ako se osjećate čvršće nego obično. Mnogo je lakše dobiti mišićnu masu nego izgubiti masne naslage, stoga budite strpljivi i važite se jednom mjesečno. U početku nemojte obraćati preveliku pažnju na brojke.

Gubitak suvišnih kilograma je proces koji ponekad vrlo zahtjevan i naporan. No ukoliko imate prave informacije mnogo brže ćete postići uspjeh. Primjena provjerenih informacija i znanja korak je do konačnog cilja, savršenog izgleda.

Ema Barišić

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!