Kružni trening za sagorijevanje masnoća br. 2

Fitness Novosti

Kružni trening za sagorijevanje masnoća br. 2

Ukoliko tražite trening koji će vam pomoći finalizirati formu i maksimalno smanjiti postotak suvišnih masnoća, onda imamo pravu stvar za vas! Ovog puta vam donosimo još jedan intenzivan kružni trening za sagorijevanje masnoća koji će vam pomoći to i ostvariti.

Ovaj intenzivan trening sadrži i vježbe koje aktiviraju više mišićnih skupina istovremeno, što će dodatno potaknuti proizvodnju testosterona, podići puls i potrošnju kalorija, istovremeno aktivirajući sve glavne mišiće vašeg tijela.

UPUTE: Cilj je odraditi 6 krugova. Odmor između krugova bi trebao trajati dovoljno da možete izvesti jednak broj ponavljanja u svakom krugu. Možete izvesti jedno ponavljanje manje u trećem i petom krugu, no u tom slučaju težina utega treba ostati ista ili čak i veća.

 

Vježba 1: Nabačaj (Hang Clean), 6-8 ponavljanja

hangClean

 

Vježba 2: Čučanj sa skokom (Jump Squats), 8-10 ponavljanja

 

Vježba 3: Rameni potisak (varijanta Push Press), 6-8 ponavljanja

 

Vježba 4: Zgibovi, 10-12 ponavljanja

 

Vježba 5: Potisak s klupe bučicama, 6-8 ponavljanja

Dumbbell-Bench-Press

 

Vježba 6: Veslanje u pretklonu, 8-10 ponavljanja

bent-barbell-row

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor: Men’s Fitness

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Bumper Pro Elite komplet sa natjecateljskom šipkom, Olimpijsku mušku power šipku 1500 lb, 216 PSI, Chin Dip – stup za vratilo, trbuh i paralele i Regulirajuću multigym klupu IFFID.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.