Kontrola težine

Fitness Novosti

Kontrola težine

kontrola11Sve sam probala, vrijeme je da promijenim nešto, a to je moja prehrana. Probala sam sve dijete koje postoje i ništa nisam postigla. Ovakvu rečenicu često izgovaraju žene diljem svijeta.

Sve dijete nude brzi način kako da smršavimo, a da nam pri tome ne kažu njihove mane. Kroz dijetu mi gubimo kile, ali ne postajemo fit i ne gubimo salo oko trbuha. Je li važno gubiti kile? Apsolutno „ne“. Osoba može imati 75 kg i biti fit, a isto tako može imati 55 kg i biti mlitava. Pravi način za odrediti kako izgledamo je ogledalo.zena vjezba

Uz dobru prehranu važan je i pravilan trening. Osoba ako i jede zdravu hranu ne znači da se pravilno hrani. Treba odrediti namirnice i njihovu količinu. Treba odrediti količinu unosa proteina, ugljikohidrata, masti, vitamina, minerala i vode. Postoje pravila, postoji nešto što se zove bazični metabolizam, dnevna količina kalorija koja je potrebna tijelu bez da vrši ikakav rad. Kod žene od 1.60 m i 65 kg je cca 1600 kcal. Omjer kod iste žene što se tiče proteina, ugljikohidrata i masti je 20 %, 60 %, 20 %.

1 g proteina – 4.1 cal, 1g ugljikohidrata – 4.1 cal, 1g masti – 9.1 cal.

Konkretno kod ove osobe trebat će 1.3 g proteina po kilogramu tjelesne težine, tj. 85 g proteina; trebat će 4 g ugljikohidrata po kilogramu tjelesne težine, tj. 260 g ugljikohidrata.

Da bi znali dobiti sve te brojeve moramo poznavati kalorijsku vrijednost pojedinih namirnica. Što se tiče masti ubacit ćemo isti unos kalorija dobiven iz proteina, a to je 350 cal ili 38 g masti.

Primjer kako bi trebao izgledati jedan jelovnik:

Doručak – 70 g zobenih pahuljica ili cornflakesa

4 kuhana bjelanjka

2 dcl nemasnoga mlijeka

+ par badema

Ručak – 80 g riže ili pašte

150 g mesa

Salata + 2 žlice maslinovoga ulja

Međuobrok – 250 g kuhanoga krumpira

100 g posnoga sira

Večera – 80 g riže ili pašte

150 g mesa

salata + 1 žlica maslinovoga ulja

diet mala

Proteini – 85 g – 350cal

Ugljikohidrati – 260 g – 1066 cal

Masti – 38 g – 350 cal

 

 

 

Cijeli meni ima 1766 cal. Nakon 1 mj. ovakve prehrane treba uočiti razlike te na temelju tih razlika prilagoditi novi jelovnik.

 

Enea Nibiru, trener

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Blue Gym
Blue Gym

Latest posts by Blue Gym (see all)