Koji ste tip?

Fitness Novosti

Koji ste tip?

body-types2Prije no što uđete u fitness dobro je znati kojem tipu pripada vaše tijelo. To djelimice određuje kako ćete trenirati, što ćete jesti i u konačnici kakav rezultat možete očekivati.

 Ektomorfni tip

Osobe s ovakvim tipom tijela imaju najčešće ultrabrz metabolizam. Ono koji su ovisni o hrani jako im zavide jer ektomorfni tipovi mogu jesti bez mjere, ali što je još važnije i „bez posljedica“. Ovakav tip građe tijela ima i mene, a osnovna je teško dobivanje 399984932 skinny guy answer 1 xlargemišićne mase. Njihova uska ramena i ravne grudi moguće je promijeniti samo uz težak rad i povećan unos ugljikohidrata i proteina. Njima se preporučuje vježbanje s velikim težinama i ne više od osam ponavljanja po seriji.Aerobni trening svakako nije na listi njihovih prioriteta.

Mezomorfni tip

Sretnici koji spadaju  u ovu grupu uistinu su povlašteni. Njihova tijela prirodno su snažna, atletski građena. Imaju odličan temelj za bavljenje sportom, pa i bodybuildingom. Vježbači s ovakvim tipom tijela uz dobro odmjeren trening lako dobivaju mišićnu masu. Ipak trebaju pripaziti na unos kalorija jer u odnosu na ektomorfe masnoće se kod njih mnogo lakše talože. Što se rutine treninga tiče mezomorfi su tipovi po PS-u. Sve što trebaju je poslušati „knjiške“ savjete bez velikog eksperimentiranja. Cardio trening im je veoma važan kao i intervalni trening visokog bodybuildersintenziteta.

Endomorfni tip

Ovo je druga strana medalje, osobe koje imaju problema s viškom kilograma. Ne znači nužno da su to nezgrapne debeljuce, mogu oni biti prave atlete s iznimnom snagom, pogotovo mišića nogu, ali kad o izgledu govorimo daleko su od standarda atletske građe. Brižljivo planirana prehrana i intenzivan belly fatcardio program recept je kojim bi trebali ublažiti probleme s prekomjernom debljinom. Ishrana bi im trebala biti bogata bjelančevinama i hranom bogatom vlaknima koja ublažuju osjećaj gladi.

Problem

Problem nije samo postići maksimum u razvoju tijela već i odrediti kojem tipu vaše tijelo pripada. Ranije navedeni tipovi su tri osnovna slučaja međutim većina ljudi pripada nekim međukategorijama. Odredite li točno koje elemente kojeg tipa građe imate lakše ćete pronaći pravi omjer treninga, ishrane i odmora. Nakon toga samo nebo je granica.

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!