Kako odabrati veličinu kettlebella, s kojom težinom započeti?

Fitness Novosti

Kako odabrati veličinu kettlebella, s kojom težinom započeti?

Čuli ste za čudesne rezultate treninga s kettlbellima, namjeravate ih kupiti, ali muči vas s kojom kilažom započeti? Prije svega, morate znati da je svaki pojedinac priča za sebe i niti jedna striktna preporuka nije i nemože biti dovoljno sigurna. Kako kettlebelle prodajemo više godina, ova informacija je genaralizacija na temelju mnogih kontakata s trenerima i klijentima, te osobnog iskustva u treningu s girjama, stoga je prihvatite samo kao dodatnu pomoć pri određivanju veličine girje.

Prije početka podsjećam vas da girje nisu “bučice”, trening je dinamičniji, girja je u stalnom pokretu, koristi se zamah i puno ponavljanja, pa nije potrebno imati preciznije razlike u težinama. Stoga u našoj ponudi imamo girje u slijedećim težinama: 4/8/12/16/20/24/28/32/36 kg

Možda će se nekima preporučene težine učiniti prelaganim, ali nakon jednog dobrog treninga s velikim brojem vježbi i ponavljanja mogli bi se uvjeriti kako i te “male” težine mogu biti zahtjevne.

Dakle, koristite slijedeće smjernice kako bi odabrali pravu veličinu za vas:

Za žene:
Ako nikad prije niste trenirali niti obavljali teže fizičke poslove, a još ste i mršavi, vjerojatno biste trebali početi sa 4 kg.
Ako ste prosječne težine i ne osjećate se preslabom, 8kg je vjerovatno bolji izbor za vas.

Ako nešto malo trenirate, radili ste vježbe kao što su potisci iznad glave i možete podići bučicu od 8 kg nekoliko puta, za vas je girja od 8 kg preporučljiva, jer obično je bolje započeti trening s nešto malo većom girjom nego s previše laganom.

Ako dosta trenirate u gymu i možete potisnuti 12 kg nekoliko puta iznad glave, ramena su vam vrlo jaka i stabilna, niste imali ozljeda u ramena možete odabrati girju od 12 kg.

Težinu girje od 16 kg može se preporučiti samo izrazito utreniranim curama koje imaju dosta iskustva s podizanjem tereta i odličnu funkcionalnu pripremljenost.

Za muškarce:

Ako nikad prije niste trenirali niti radili teže fizičke poslove svom životu, a još ste i mršavi, vjerojatno biste trebali početi sa 8 kg.
Ako ste prosječne konstitucije i tjelesne težine, vjerovatno ste jači nego što mislite i 12 kg je vjerojatno bolji izbor za vas.

Ako nešto malo trenirate i možete podići bučicu od 15 kg nekoliko puta, predlažem vam za početnu težinu girju od 16 kg, jer obično je bolje započeti trening s nešto malo većom girjom nego s previše laganom.

trening s girjomAko ste utrenirani i možete bez problema potisnuti 18 kg nekoliko puta iznad glave, nemate povreda i osjećate da su vam ramena dovoljno jaka i stabilna, odaberite girju između 16 i 20 kg.

Možda vam intuicija govori nešto drugo od onog šte ste pročitali i još uvijek dvojite koju girju odabrati ? Tada možete uzeti dvije girje lakšu i težu, pa ih koristiti prema složenosti određene vježbe, jer najvažnije je na početku dobiti sigurnost i samopouzdanje. Nadam se da ćete uskoro, kao i mnogi drugi naši klijenti, osjetiti zadovoljstvo i rezultate u treniranju s kettlebellima.

Pripremio: Nenad Mihaljević, prof. kineziologije

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

 

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Blue Gym
Blue Gym

Latest posts by Blue Gym (see all)