Izometrijski trening

Fitness Novosti

Izometrijski trening

1Vježbanje gotovo u pravilu podrazumijeva i pokret, barem tako misli većina onih koji vode brigu o svom tijelu. No vježbati možete i „mirujući”. Tako barem tvrdi teorija izometrijskog treninga.

 

Lezite licem na dolje. Oslonite se na podlaktice i nožne prste I držite tijelo u zraku. Ostanite u tom položaju od 10 do 30 sekundi. A nakon kraćeg odmora pokušajte ponovo, Odradite dvije ili tri serije.

Prethodnu vježbu uradite na način da se oslonite na podlakticu jedne ruke i brid stopala pripadajuće noge. Nakon odrađene dvije ili tri serije promijenite ruku i vježbate drugu polovicu tijela.

Ova vježba preuzeta je iz pilatesa. Nakon što legnete na leđa pod stražnjicu podmetnite neku podlogu. Noge podignite i savijte u koljenima. Podižite glavu i ramena sa tla pet puta, uz brzi udah, ali pri tom podignite i ruke da budu paralelno sa tlom ruke na način da vam palčevi budu prema gore. Potom odradite pet ponavljanja uz izdah pri podizanju, a palčevi vam ovaj put trebaju biti okrenuti prema dole. Vježbu ponovite ukupno deset puta.

3

 
 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Blue Gym
Blue Gym

Latest posts by Blue Gym (see all)