Grupni trening – pokupite najbolje od vašeg trenera

Fitness Novosti

Grupni trening – pokupite najbolje od vašeg trenera

 

Cilj svakog strastvenog trenera je (ili bi barem trebao biti), da vam prenese čim je više moguće znanja i informacija, te pruži potrebnu podršku. Nažalost, ta komunikacija često nije moguća u potpunosti zbog raznih faktora. Razlog tome može biti veličina same grupe u kojoj trenirate, ograničeno vrijeme za grupni trening ili nešto treće.

U nastavku savjetujem vježbače kako mogu izvući najviše od svog trenera.

girja c_b

1. Dođite 10 minuta ranije – Bacite oko na trening koji je taj dan na rasporedu i pogledajte prethodnu grupu kako završava. Pričajte sa ostalim vježbačima i trenerom, te se posavjetujte kako se najbolje pripremiti prije samog treninga. Tako možete dobiti korisne informacije kako možda modificirati trening, koje vrijeme ili koliko rundi ili ponavljanja se od Vas očekuje, a i bolje ćete se mentalno pripremiti za sami trening.

2. Recite treneru bitne informacije koje treba znati – Dobro je prije samog treninga treneru dati do znanja ako imate kakav problem. Možda imate neku sitnu ozljedu, možda se malo bojite ili možda je samo neka vježba u treningu prezahtjevna za Vas. Prije samog treninga je najbolje vrijeme da to kažete.

molnar2

3. Slušajte – Kada trener nešto objašnjava ili daje savjete kako najbolje odraditi trening, dođite bliže i pozorno slušajte sve što trener govori, koje vam savjete daje o tehnici, tempu ili bilo čemu drugome. Trener je tu da vam pomogne i sigurno neće pričati o stvarima koje ne smatra bitnima. Savjeti oko toga koju težinu utega staviti na šipku, koju težinu kettlebella uzeti ili kako modificirati neku od vježbi, mogu vam uvelike pomoći da trening odradite baš u onom intenzitetu koji vam odgovara ili koji je za taj trening određen. Puno puta se dešava da vježbač uzme preveliku kilažu, ili radi vježbu za koju još nije savladao tehniku, a onda se dešava jedna od dvije stvari (nekada i obje): prvo, sa prevelikom težinom ili lošom tehnikom kod određene vježbe, vježbač ne može držati tempo koji se od njega traži pa samim time ne može stimulirati tijelo na način da iz treninga izvuče maksimum; a drugo – vrlo lako dolazi do ozljede. Ako Vam trener mora nekoliko puta objašnjavati istu stvar, nepotrebno trošite svoje i vrijeme cijele grupe, zato dođite bliže i slušajte.

4. Usporite kada učite nove tehnike – Naš cilj je kvaliteta, ne kvantiteta kada je u pitanju učenje novih pokreta. Ne žurite, smirite se i koncentrirajte na ono što vam trener govori. Radite na tome da usavršite male detalje i da vam oni ustanu u glavi tako da s vremenom ne morate o njima ni razmišljati.

5. Pozovite trenera da vas pogleda – Iako vas trener uvijek gleda, kada radite određenu vježbu za koju niste sigurni da je pravilno radite, pozovite ga da malo više obrati pažnju na vas prilikom odrađivanja te vježbe. To ne mora biti svako ponavljanje svake vježbe, ali trener bi trebao vidjeti po nekoliko dobrih ponavljanja od svakog vježbača i bez obzira na vašu trenutnu tehniku, trebali biste otići sa treninga sa barem jednim dobrim savjetom. Pričekajte da trener završi sa drugim vježbačem, ali slobodno tražite od njega da vas pogleda. To stavlja pritisak i na vas kako bi se barem malo više potrudili oko izvedbe.

6. Pamtite savjete – Tražimo od vas tehniku prije intenziteta. Ako vam je trener rekao da ‘gurate koljena van’ ili da ‘stisnete stražnjicu i trbušne mišiće’ zapamtite te male, ali bitne savjete. Ne samo da ćete biti u boljoj ili sigurnijoj poziciji, nego će vam ti sitni detalji pomoći da efikasnije odratite trening. Zapamtite ih za ubuduće, a ako vam je teško zapamtiti sve šta kažemo – uvijek nas možete pitati, no neke savjete je dobro i zapisati.

dino_crossfit2

7. Ostanite malo nakon treninga – Pričajte sa trenerom. Recite mu neke detalje vezane za savjete koje ste dobili od njega za vrijeme treninga. To vam je najbolja prilika da dobijete odgovore na ‘zašto se nešto radi kako se radi’?

8. Postavljajte pitanja – Volimo pitanja! Pomozite nam da Vam pomognemo! Ne samo pitanja vezana za trening ili što ste mogli bolje odraditi, pitajte kako možete popraviti određene pokrete ili vještine. Pitajte i pitanja koja nisu vezana za sam trening. Pitajte stvari vezane za prehranu, spavanje, mobilnost ili bilo šta drugo. Nemojte se sramiti!

molnar4

9. Bilježite treninge – Nema ništa bolje nego kada pogledate vježbe koje ste radili prije pola godine i vidite koliko ste bolji i snažniji danas. Bilježenjem svog 3RM ili 5RM na određenoj vježbi snage, ili vremena ili broja ponavljanja na određenom treningu može vam puno pomoći u daljnjem razvoju. Bilježenje treninga ne samo da će vam dignuti samopouzdanje i pokazati da se težak rad uvijek isplati, nego je to i odličan način da treneru pokažete svoj napredak. Pokažite mu do kuda ste stigli i pitajte na čemu biste mogli poraditi.

10. Recite nam svoje ciljeve – Svatko ima neke svoje ciljeve, a kao što smo spomenuli ranije, treneri su tu da vam pomognu oko bilo čega, u i izvan dvorane. Recite nam svoje ciljeve ili ih zapišite negdje, pa ćete samim time imati i veću motivaciju da ih ostvarite. Trener vam može dati neke nove ideje i gurati vas u pravom smjeru svakim danom sve jače. Zapamtite da je podrška nešto što volimo pružati, a nama za uzvrat nema veće sreće od vašeg truda i ostvarenog uspjeha.

 

Pridružite nam se u grupi “CROSS” funkcionalnog treninga na Belvederu, u terminima:  od 19.00 do 21.00h u dane PON-UTO-ČET-PET. Ako vam više odgovara trening prije podne, možete doći od 09.00 do 10.00 ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom. Garantiram vam zabavno druženje i puuuno napornog treninga. Ne brinite, opterećenje ćemo prilagoditi vašem trenutnom stanju. U grupi je odlična atmosfera, svi se međusobno potičemo i svaki novi trening smo sve bolji! Krenite, trud će vam se isplatiti, a svakodnevica će vam biti vedrija i lakša!

Termini  “Crossa” tijekom godine će se dopunjavati, trenutno otvorene termine pogledajte ovdje

Pripremio: Dino Molnar, trener crossfit level 1 u Blue Gym-u Belveder

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Set girji za klubove (4-24 kg), Olimpijsku mušku šipku 220 cm/28 mm/20 kg/1500 lbs, Chin Dip stup za vratilo, trbuh i paralele, te SKLZ Mini Bands – elastične vrpce.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Dino Molnar

Dino Molnar

Dino Molnar, osobni i crossfit trener, CrossFit Level 1 trener, CrossFit Weightlifting trener

U treninzima sam posebno usmjeren na funkcionalni fitness jer smatram da je to najkompletniji način vježbanja. Korištenjem vlastitog tijela i raznih rekvizita poput, olimpijskih šipki, ketllebell-a, lopti, kutija za naskok itd. u kombinaciji sa gimnastikom i trčanjem, najefikasnije ćete povećati izdržljivost, snagu, fleksibilnost i ubrzati metabolizam.
Dino Molnar

Latest posts by Dino Molnar (see all)