Dotjerajte formu uz Tabata trening

Fitness Novosti

Dotjerajte formu uz Tabata trening

Na našem portalu ste već mogli pročitati o Tabati. Da ponovimo u najkraćim crtama – Tabata trening se sastoji od 20 sekundi vježbanja i 10 sekundi odmora kroz osam intervala. Ova metoda se može koristiti gotovo sa svim vježbama (sa ili bez opterećenja), a kratke pauze i konstantno opterećenje (treba zadržavati otprilike isti broj ponavljanja u svakoj seriji) su odlične za gubljenje potkožnog masnog tkiva.

Ukoliko koristite vježbe s opterećenjem, preporučujem vam da za određenu vježbu pripremite 50 – 75 % od onog opterećenja s kojim inače radite 8 – 12 ponavljanja. Kod rekreativaca i manje treniranih sportaša, kao i kod mlađih kategorija, dovoljno je provoditi 1 do 2 seta po 8 intervala, s time da se do tog intenziteta i ekstenziteta dođe postupno, dok se kod vrhunskih sportaša provodi 4 seta po 8 intervala čime se dobiju maksimalni rezultati.

Za vas sam pripremio slijedeći prijedlog Tabata treninga snimljen u Blue Gymu Kantrida, predlažem 2 kruga sa odmorom od 3 minute:

Wall Ball 9 kg (6 kg za žene)

Ring dips

Box jump 61 cm (51 cm za žene)

Pull ups

Double unders

Toes to bar

Kettlebell swing 24 kg (16 kg za žene)

Power clean 60 kg (43 kg za žene)

 

1. krug

 

2. krug

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Bumper Elite Pro komplet od 160 kg, Kombiniranu olimpijsku klupu IFOFB, Natjecateljske i trening girje i Crossfit Starter komplet.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Michael Ban

Michael Ban

Na Državnom veleučilištu u Zagrebu završio sam za trenera kondicijske pripreme sportaša.
Više o meni
Michael Ban

Latest posts by Michael Ban (see all)