Budi uspravan

Fitness Novosti

Budi uspravan

uspravan11Pravilno držanje tijela je uspravan položaj u kojemu su glava, trup i noge uravnoteženi jedno iznad drugoga u opuštenoj, ali ravnoj liniji. Nažalost u današnje vrijeme rijetke su osobe koje imaju savršeno držanje tijela. Pravilno držanje je vrlo važno za vaš izgled, ali postoje i zdravstveni razlozi zbog kojih se pri sjedenju i hodanju ne biste trebali zgrbiti.

Način na koji naše tijelo izvršava svoje funkcije ovisi o položaju kralježnice, a držanje može potencijalno utjecati i na vaše ponašanje. Držanje tijela nema samo utjecaj na mišiće i kralješke, nego na većinu tjelesnih sustava uključujući disanje i cirkulaciju.

Pilates je jedan od najboljih načina vježbanja koje učvršćuje kralježnicu, stabilizira i uvelike pomaže da držimo našu kralježnicu u prirodnom uspravnom položaju, a da ne osjećamo napor pri tome u svakodnevnom životu.To je poseban način vježbanja u kojem vježbač svjesno djeluje na svaki pokret mišića. Fokusiran je na jačanje duboke muskulature abdomena, kralježnice i zdjeličnog dna („core”) što doprinosi puno efikasnijem radu većih površinskih mišića istovremeno štiteći donji dio leđa od ozljeda. Podiže i kvalitetu disanja te rada srca, a tijelu omogućuje pravilno držanje.

pilates 2 mala

Koristeći više različitih mišićnih kontrakcije istovremeno pilatesom jačamo i mišiće oko zglobova utječući tako na stabilnost centra tijela. Smanjenjem bolova u leđima osjećati ćete se bolje, reducirati stres, osloboditi napetosti te povećati radnu sposobnost. Pilates indirektno utječe i na smanjenje potkožnoga masnog tkiva.

Vježbajući pilates djelujemo na :

snagu, koordinaciju i fleksibilnost

razvoj dugih vretenastih mišića

ciljano oblikovanje tijela

  • stvaranje mišićnoga tonusa
  • tetive i ligamente
  • ukupno emocionalno stanje

 

 

Marina Grubić

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!